A Boxy szolgáltatása teljesen új és innovatív megoldás, a piacon elsőként valósítják meg a gyorsan adaptálható, kiszervezett, a robotoknak köszönhetően hibamentes csomagszortírozást, amely rendkívüli rugalmasságot tesz lehetővé mind az akut, mind a hosszútávú csomagszortírozási igények kiszolgálásában.
A vezető országos csomaglogisztikai cégek jellemzően egy központi szortírozó üzemmel (hub) és 20-25, az ország különböző pontjain lévő depóval működnek. A hub-ból gerincjáratok szállítják a depókba az arra a területre szánt csomagokat, majd a depókban a konkrét kézbesítést végző futárautókra történik egy végső szortírozás.
„A Boxy új szolgáltatása egy hatékony lehetőség, amely segítségével csomaglogisztikai cégek beruházásmentesen, egy instant rendelkezésre álló, skálázható szolgáltatást vehetnek igénybe. A hiánypótló szolgáltatás bevezetését az e-kereskedelemi volumenek általános növekedése, a nagy külföldi kereskedelmi szereplők okozta gyors terhelésváltozás, valamint a rugalmas logisztikai szolgáltatások iránti folyamatosan növekvő igény teszi időszerűvé”
– mondta Táncsics András, a Boxy vezérigazgatója.
A depószolgáltatást elsőként a Boxy stratégiai partnere, a DPD nemzetközi csomaglogisztikai szolgáltató veszi igénybe. A Boxy és a DPD ezzel azt a megállapodását bővíti ki, amelynek keretében Európa egyik vezető logisztikai szolgáltatója, a Boxy fő csomaglogisztikai partnerévé vált 2022-ben. A Boxy és a DPD együttműködésének következő szintre emelésének célja, hogy a folyamatosan növekvő e-kereskedelmi igények mellett is biztosított legyen a gyors, pontos és hatékony kézbesítés. A közös munka során évente várhatóan milliós nagyságrendű szortírozott csomag indul útnak a Boxy logisztikai központjából, ami jelentős mértékben hozzájárul az ügyfelek kiszolgálásának gyorsításához. Az innen induló DPD-s futárautók többsége elektromos meghajtású, amelyek töltése a Boxy szolgáltatásának keretében biztosított töltők által valósul meg.
„A robottechnológia integrálása nemcsak az e-kereskedelem által támasztott kihívások kezelésében segít, hanem a kézbesítési folyamatokat is megbízhatóbbá és költséghatékonyabbá teszi. A Boxyval kötött megállapodás révén olyan korszerű megoldásokat vezetünk be, amelyek nemcsak gyorsabbá, hanem még megbízhatóbbá teszik szolgáltatásainkat ügyfeleink számára. A szolgáltatás tartalma mellett a Boxy Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mögötti, üllői raktárcsarnokának fizikai elhelyezkedése is nagy szerepet játszott a választásunkban, mivel az M4-es autóút és az M0-ás autópálya biztosítja, hogy esetleges forgalmi fennakadások esetén is mindig legyen lehetőség a zökkenőmentes kézbesítésre”
– mondta Czifrik Szabolcs, a DPD ügyvezető igazgatója.
A Boxy a piacon egyedülálló depó szolgáltatást mutatott be, amely keretében a vállalat mostantól modern robottechnológia segítségével valósítja meg a csomaglogisztikai cég bizonyos szortírozási feladatait.
„Az új megoldás nemcsak az e-kereskedelem szereplőit, hanem a végfelhasználókat is kedvezően érintheti, hiszen a csomagok gyorsabb és pontosabb célba juttatása kényelmesebb vásárlói élményt eredményez”
– mondta Guóth Patrik, a Boxy marketing és sales igazgatója.
A 2021-ben alapított Boxy Logisztikai Zrt. teljes körű kiszervezett logisztikai megoldásokat kínál a hazai e-kereskedelem szereplői számára, beleértve a termékek raktározását, a rendelések teljesítését, a csomagolást és a szállítási megoldásokat is. |