Best of Budapest: „Útmutató a legjobb szállodákhoz és éttermekhez”
Bemutatták csütörtökön a Best of Budapest „Útmutató a legjobb szállodákhoz és éttermekhez” című, 12 esztendeje évről évre megjelenő kiadványt, a most megjelenő könyv kétnyelvű összeállítás, amelyben 25 szálloda, 84 vendéglátóhely, 17 borászat szerepel. A bemutatón elmondták: a „Best of Budapest” brand célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a gasztronómia- és szállodaipar minőségi szereplőire, és egyben olyan megbízható iránytű legyen, amely segíti a vendégek tájékozódását. A most megjelenő kiadvány mellett online oldal, a www.bestofbudapest.com, a csatlakozott éttermekben használható kedvezménykártya, rendszeres kiadott hírlevél, online asztal- és szobafoglalás, és a Best of Budapest díjak rendszere segíti a vendéglátás professzionális szakembereit és a vendégeket. A Best of Budapest online éttermi asztal- és szállodai szobafoglalási rendszert 1998-ban hozták létre, amely hamarosan kedvelt lett mind a vendéglátósok, mind a vendégek körében. Ez év tavaszán jelenik majd meg az okos telefonokra rendszeresített alkalmazás, a márka a Budapesten kívüli gasztronómia fejlődését követve kiterjeszti tevékenységét egész Magyarországra, Best of Budapest and Hungary néven – hangzott el. MTI fotó: Mohai Balázs Az android, és Apple rendszerekre egyaránt létrehozott alkalmazás használói tavasztól megkereshetik a Best of… hozzájuk legközelebb eső ajánlatait, bárhol is legyenek az országban. Az alkalmazás a gasztronómia és vendéglátás mellett tartalmazza a különböző szolgáltatások legnívósabb ajánlatait is. Az országos áttekintés szándékát a kastély- és wellness szállodákkal, valamit az ország borvidékeivel foglalkozó melléklet érzékelteti, amely a jövőben a fővároson kívüli vendéglátóhelyekkel bővülve a Best of Budapest and Hungary kiadványok szerves része lesz. A vendéglátóhelyekről a vendégek hagyományos internetes szavazása már megkezdődött, az idei díjátadó gálára, amely a magyar gasztronómia hagyományosan legnagyobb szabású rendezvénye, március 24-én kerül sor, a Hotel Intercontinental termeiben. A kiadvány vezető szerkesztője Kerényi Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >