Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 01. 09:07
🎧 Hallgasd a cikket:

A 2025–2026-os szezonban is az Európa Liga és a Konferencia Liga hivatalos szponzora marad a Lidl. A diszkontlánc szerint a partnerség kifizetődő: a Nielsen Global Sports Report alapján a Lidl volt az előző idény „legláthatóbb szponzora” mindkét versenysorozatban.

A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.

A megállapodás keretében a diszkont több mint 18 000 adag friss gyümölcsöt osztott szét a stadionokban, és 4685 belépőt sorsolt ki vásárlói között.

A következő szezonban újabb nyereményjátékok és promóciók várhatók. Ezen túl abban a 30 európai országban, ahol a kereskedő tevékenyen jelen van, több mint 12 000 6–10 éves gyermek válhat hivatalos játékoskísérővé a Lidl Kids Team programban.

A Lidl sportszponzori tevékenysége egyre hangsúlyosabb, különösen a Decathlonnal versenybe szállt Crivit márkán keresztül.

Kapcsolódó cikkeink