Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
A 2025–2026-os szezonban is az Európa Liga és a Konferencia Liga hivatalos szponzora marad a Lidl. A diszkontlánc szerint a partnerség kifizetődő: a Nielsen Global Sports Report alapján a Lidl volt az előző idény „legláthatóbb szponzora” mindkét versenysorozatban.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A megállapodás keretében a diszkont több mint 18 000 adag friss gyümölcsöt osztott szét a stadionokban, és 4685 belépőt sorsolt ki vásárlói között.
A következő szezonban újabb nyereményjátékok és promóciók várhatók. Ezen túl abban a 30 európai országban, ahol a kereskedő tevékenyen jelen van, több mint 12 000 6–10 éves gyermek válhat hivatalos játékoskísérővé a Lidl Kids Team programban.
A Lidl sportszponzori tevékenysége egyre hangsúlyosabb, különösen a Decathlonnal versenybe szállt Crivit márkán keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
A Master Good főtámogatóként áll a magyar golf mellé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább nő a nyomás a kiskereskedelmi láncokon — figyelmeztet a Lidl Magyarország vezetője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét a női kézilabda-világbajnokság támogatója a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar innovatív tojástermékek Szaúd-Arábiában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakértő: a szezonális munkák órabére 10-20%-kal magasabb, mint az állandó fix munkáké
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
