Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
A 2025–2026-os szezonban is az Európa Liga és a Konferencia Liga hivatalos szponzora marad a Lidl. A diszkontlánc szerint a partnerség kifizetődő: a Nielsen Global Sports Report alapján a Lidl volt az előző idény „legláthatóbb szponzora” mindkét versenysorozatban.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A megállapodás keretében a diszkont több mint 18 000 adag friss gyümölcsöt osztott szét a stadionokban, és 4685 belépőt sorsolt ki vásárlói között.
A következő szezonban újabb nyereményjátékok és promóciók várhatók. Ezen túl abban a 30 európai országban, ahol a kereskedő tevékenyen jelen van, több mint 12 000 6–10 éves gyermek válhat hivatalos játékoskísérővé a Lidl Kids Team programban.
A Lidl sportszponzori tevékenysége egyre hangsúlyosabb, különösen a Decathlonnal versenybe szállt Crivit márkán keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagyker 2025: növekedés marzsnyomásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >