Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával, az UEFA Európa Ligával és az UEFA Európa Konferencia Ligával. A kezdeményezés eredményeképpen a Just Eat Takeaway immár 11 UEFA-versenyt fog támogatni. Az öt támogatott női verseny szponzorációja külön szerződés alapján folytatódik 2025-ig.
A meghosszabbított megállapodás a jövőben újfent a Just Eat Takeaway márkaismertségét hivatott növelni a pályákat körülvevő palánkokon megjelenő LED-táblákkal, az interjúháttérrel és exkluzív aktivációs lehetőségekkel.
A megállapodás kiterjed az UEFA Bajnokok Ligája közvetítésének szponzorálására, valamint az UEFA Európa Liga és az UEFA Európa Konferencia Liga mérkőzésein való prémium márkamegjelenésre is.
A 2022–2023-as szezonban a Just Eat Takeaway.com közlése szerint annyi pizzát adott el, hogy abból 200 átlagos sportstadiont lehetne megtölteni, és a legtöbb rendelés az Egyesült Királyságban érkezett.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >