Meghosszabbítja együttműködését a Groupe Casino a TotalEnergies-szel Franciaországban
A Groupe Casino 2024. október 1-jei hatállyal öt évvel meghosszabbította a franciaországi TotalEnergies-szel fennálló partnerségét.
A Casino és a TotalEnergies közötti partnerség több mint 20 évre nyúlik vissza, és a kiskereskedő több mint 1000 töltőállomást lát el az országban.
Philippe Palazzi, a Casino Group vezérigazgatója kijelentette:
– A TotalEnergies-szel és leányvállalatával, az Argedisszel meglévő partnerség megújítása tökéletesen tükrözi a Casino Group prioritásait: logisztikai agilitásunkra és minőségi termékkínálatunkra támaszkodva verhetetlen szolgáltatást nyújtunk partnereinknek.
A megújított megállapodás részeként a Casino továbbra is élelmiszereket és más alapvető cikkeket szállít a TotalEnergies több mint 1000 töltőállomására, amelyek közül közel 140 autópályán található.
A stratégiai partnerség az együttműködés háromféle módját különbözteti meg: A Groupe Casino élelmiszeripari termékek beszállítójaként, a Casino termékek beszállítójaként, valamint a „Casino Shop” vagy „Shop by Casino” sarkok üzemeltetőjeként működik.
A Casino lesz az egyik fő beszállítója a franchise vagy bérlet keretében működő több mint 860 TotalEnergies töltőállomásnak.
Jérôme Déchamps, a TotalEnergies kiskereskedelmi és mobilitási megoldásokért felelős ügyvezető alelnöke elmondta:
– E partnerség illeszkedik ama küldetésünkhoz, mely szerint a töltőállomások vásárlóinak nem csak egy helyet kínálunk, ahol megtankolhatják vagy feltölthetik járművüket, hanem magas színvonalú szolgáltatást is, beleértve az élelmiszerek széles választékát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >