Meghosszabbítja együttműködését a Groupe Casino a TotalEnergies-szel Franciaországban
A Groupe Casino 2024. október 1-jei hatállyal öt évvel meghosszabbította a franciaországi TotalEnergies-szel fennálló partnerségét.
A Casino és a TotalEnergies közötti partnerség több mint 20 évre nyúlik vissza, és a kiskereskedő több mint 1000 töltőállomást lát el az országban.
Philippe Palazzi, a Casino Group vezérigazgatója kijelentette:
– A TotalEnergies-szel és leányvállalatával, az Argedisszel meglévő partnerség megújítása tökéletesen tükrözi a Casino Group prioritásait: logisztikai agilitásunkra és minőségi termékkínálatunkra támaszkodva verhetetlen szolgáltatást nyújtunk partnereinknek.
A megújított megállapodás részeként a Casino továbbra is élelmiszereket és más alapvető cikkeket szállít a TotalEnergies több mint 1000 töltőállomására, amelyek közül közel 140 autópályán található.
A stratégiai partnerség az együttműködés háromféle módját különbözteti meg: A Groupe Casino élelmiszeripari termékek beszállítójaként, a Casino termékek beszállítójaként, valamint a „Casino Shop” vagy „Shop by Casino” sarkok üzemeltetőjeként működik.
A Casino lesz az egyik fő beszállítója a franchise vagy bérlet keretében működő több mint 860 TotalEnergies töltőállomásnak.
Jérôme Déchamps, a TotalEnergies kiskereskedelmi és mobilitási megoldásokért felelős ügyvezető alelnöke elmondta:
– E partnerség illeszkedik ama küldetésünkhoz, mely szerint a töltőállomások vásárlóinak nem csak egy helyet kínálunk, ahol megtankolhatják vagy feltölthetik járművüket, hanem magas színvonalú szolgáltatást is, beleértve az élelmiszerek széles választékát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >