Meghirdették az idei Magyar Termék Nagydíj pályázatot
Idén először, 47 főkategóriában hirdették meg az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot, amely az 1998-ban bevezetett és 20 éven át meghirdetett Magyar Termék Nagydíj tanúsító védjegy tradícióira épülve képviseli a kimagasló minőséget a határainkat átlépve – jelentette be az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat Kiírói Tanácsa március 9-én, a Benczúr Házban tartott ünnepélyes sajtótájékoztatón. A meghirdetett 47 pályázati főcsoport érinti többek között a vendéglátást, az építő-, a bútor-, és élelmiszeripart, a mezőgazdaságot, a szabadidős és kulturális tevékenységeket, rendezvényeket, az oktatást, az orvostechnikai és kozmetikai szegmenst, vagy akár a ruházati és sporttermékek gyártását is. De lehetőséget kapnak helyi közösségek is tevékenységeik megmérettetésére.
A pályázati rendszer kiemelt támogatója a Miniszterelnökség Nemzetpolitikáért Felelős Államtitkársága, külhoni támogatója a Romániai Magyar Demokrata Szövetség. A pályázathoz és a Kiírók Tanácsa munkájához szakmai segítséget nyújt a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala.Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat nemzetközi megjelenésének legfontosabb része a határainkon túli együttműködés. A Kiírók törekednek arra, hogy a Kárpát-medencében legaktívabban működő vállalkozások bekapcsolódjanak a pályázati rendszer munkájába.
Az 1. Érték és Minőség Nagydíj Pályázat kitüntetéseit, a tanúsított „minőség jelképét” – melyre május 25-ig lehet pályázni – az Alkotók Ünnepén, a Parlament Felsőházi Termében adják át szeptember 11-én. //
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan kereshetünk hatékonyan munkát 2025-ben?
A munkaerőpiacon jelenleg több területen is kimagasló az álláshirdetésekre beérkező…
Tovább olvasom >Már 1500 milliárd forint értékben hirdettünk pályázatot az agrárium fejlesztésére
A Közös Agrárpolitika Stratégiai Terv keretében már 46 pályázati felhívást…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >