Meghirdették a 2016. évi Minőség-Innováció pályázatot
Az Európai Minőségügyi Szervezet (EOQ) Magyar Nemzeti Bizottság Egyesület meghirdette a 2016. évi Minőség-Innováció nemzetközi pályázatot a termékek és szolgáltatások vevőorientált minőségfejlesztésének elismerésére – közölte a kiíró az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Minőség-Innováció nemzetközi pályázatot a finn államelnök 2007-ben alapította, a pályázathoz – meghívás alapján – csatlakozott Svédország, Lettország, Litvánia, Észtország, Magyarország, Csehország, Izrael, Kazahsztán, Spanyolország, az idei évtől Kína és Thaiföld.
Molnár Pál, az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság elnöke az MTI-nek elmondta, hogy Magyarország 2013-ban csatlakozott a kiíráshoz, azóta évente a magyar pályázók adják be az összes pályázat mintegy 10 százalékát.
A kiírás szerint a Minőség-Innováció 2016 pályázatra minőségfejlesztéshez, fenntarthatósághoz, környezetvédelemhez köthető minőség-orientált, társadalmi felelősségvállalásra irányuló innovációval lehet jelentkezni a meghirdetett nyolc kategóriákban 2016. szeptember 15-éig.
A pályázatokat első körben nemzeti szinten bírálják el, innen jutnak tovább a nemzeti díjas pályaművek a nemzetközi megmérettetés szintjére. A 2016. évi nemzetközi díjkiosztó ünnepséget 2017 januárban Prágában rendezik meg.
A nemzetközi pályázattal egy időben az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Egyesület meghirdette nemzeti szinten a Minőség-Innovatív Vállalat 2016 cím elnyerésére szóló tendert, amelyet tavaly kísérleti jelleggel vezettek be. Kedvező tapasztalatok esetén a modellt valamennyi résztvevő országra kiterjesztik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >