Meghirdették a 2016. évi Minőség-Innováció pályázatot
Az Európai Minőségügyi Szervezet (EOQ) Magyar Nemzeti Bizottság Egyesület meghirdette a 2016. évi Minőség-Innováció nemzetközi pályázatot a termékek és szolgáltatások vevőorientált minőségfejlesztésének elismerésére – közölte a kiíró az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Minőség-Innováció nemzetközi pályázatot a finn államelnök 2007-ben alapította, a pályázathoz – meghívás alapján – csatlakozott Svédország, Lettország, Litvánia, Észtország, Magyarország, Csehország, Izrael, Kazahsztán, Spanyolország, az idei évtől Kína és Thaiföld.
Molnár Pál, az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság elnöke az MTI-nek elmondta, hogy Magyarország 2013-ban csatlakozott a kiíráshoz, azóta évente a magyar pályázók adják be az összes pályázat mintegy 10 százalékát.
A kiírás szerint a Minőség-Innováció 2016 pályázatra minőségfejlesztéshez, fenntarthatósághoz, környezetvédelemhez köthető minőség-orientált, társadalmi felelősségvállalásra irányuló innovációval lehet jelentkezni a meghirdetett nyolc kategóriákban 2016. szeptember 15-éig.
A pályázatokat első körben nemzeti szinten bírálják el, innen jutnak tovább a nemzeti díjas pályaművek a nemzetközi megmérettetés szintjére. A 2016. évi nemzetközi díjkiosztó ünnepséget 2017 januárban Prágában rendezik meg.
A nemzetközi pályázattal egy időben az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Egyesület meghirdette nemzeti szinten a Minőség-Innovatív Vállalat 2016 cím elnyerésére szóló tendert, amelyet tavaly kísérleti jelleggel vezettek be. Kedvező tapasztalatok esetén a modellt valamennyi résztvevő országra kiterjesztik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >