Megháromszorozná franchise üzletei számát a brit Co-op új élelmiszerstratégiája keretében
Új élelmiszerstratégiát vázolt fel a Co-op vezérigazgatója az Egyesült Királyságban, melynek keretében az elkövetkező három évben a vállalatcsoport megháromszorozná franchise-üzleteinek számát.
Az új stratégiának három fókuszterülete van: csatornák és együttműködések, érték és választék, valamint lojalitás.
A csatornák tekintetében a Co-op elmondása szerint e-kereskedelmi és franchise működésén, valamint kulcsfontosságú stratégiai együttműködéseken keresztül tervezi a növekedést fokozni nem tőkeigényes expanzióval. Jelenleg 43 Co-op franchise üzlet működik az Egyesült Királyságban, amit három év alatt szeretne a cég 150-re növelni.
Az árazás vonatkozásában a cég 37 millió fontot fordít 120 kényelmi termék árának csökkentésére és alacsonyan tartására újévig. Emellett a cikkelemek száma is mintegy 21 százalékkal mérséklődne.
A stratégia keretében a Co-op tagok ajánlatainak javítása is céllá vált a vásárlói lojalitás javítása és a kosarak, valamint a vásárlások számának növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >