Megháromszorozná franchise üzletei számát a brit Co-op új élelmiszerstratégiája keretében
Új élelmiszerstratégiát vázolt fel a Co-op vezérigazgatója az Egyesült Királyságban, melynek keretében az elkövetkező három évben a vállalatcsoport megháromszorozná franchise-üzleteinek számát.
Az új stratégiának három fókuszterülete van: csatornák és együttműködések, érték és választék, valamint lojalitás.
A csatornák tekintetében a Co-op elmondása szerint e-kereskedelmi és franchise működésén, valamint kulcsfontosságú stratégiai együttműködéseken keresztül tervezi a növekedést fokozni nem tőkeigényes expanzióval. Jelenleg 43 Co-op franchise üzlet működik az Egyesült Királyságban, amit három év alatt szeretne a cég 150-re növelni.
Az árazás vonatkozásában a cég 37 millió fontot fordít 120 kényelmi termék árának csökkentésére és alacsonyan tartására újévig. Emellett a cikkelemek száma is mintegy 21 százalékkal mérséklődne.
A stratégia keretében a Co-op tagok ajánlatainak javítása is céllá vált a vásárlói lojalitás javítása és a kosarak, valamint a vásárlások számának növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >