Megháromszorozná franchise üzletei számát a brit Co-op új élelmiszerstratégiája keretében
Új élelmiszerstratégiát vázolt fel a Co-op vezérigazgatója az Egyesült Királyságban, melynek keretében az elkövetkező három évben a vállalatcsoport megháromszorozná franchise-üzleteinek számát.
Az új stratégiának három fókuszterülete van: csatornák és együttműködések, érték és választék, valamint lojalitás.
A csatornák tekintetében a Co-op elmondása szerint e-kereskedelmi és franchise működésén, valamint kulcsfontosságú stratégiai együttműködéseken keresztül tervezi a növekedést fokozni nem tőkeigényes expanzióval. Jelenleg 43 Co-op franchise üzlet működik az Egyesült Királyságban, amit három év alatt szeretne a cég 150-re növelni.
Az árazás vonatkozásában a cég 37 millió fontot fordít 120 kényelmi termék árának csökkentésére és alacsonyan tartására újévig. Emellett a cikkelemek száma is mintegy 21 százalékkal mérséklődne.
A stratégia keretében a Co-op tagok ajánlatainak javítása is céllá vált a vásárlói lojalitás javítása és a kosarak, valamint a vásárlások számának növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors élelmiszer-kiszállítást indított a Morrisons az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezési világnap 2025 – 80 éves a FAO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >