Meghaladta a 10 milliárd dollárt az Amazon Prime Day árbevétele
Az idei, immár hatodik Prime Day bevásárlónap 45%-os árbevétel-növekedést hozott az Amazonnak az előző évhez képest. A Digital Commerce 360 által készített gyorsjelentés szerint az október 13–14-i Prime Day a résztvevő 19 országban 10,4 milliárd dollárnyi bevételt eredményezett. Az Amazon beszámolója szerint az Amazon Marketplace kereskedői rekordértékesítést értek el: több mint 3,5 milliárd dollárt forgalmaztak a bevásárlónapon. Az ilyen termékeladások közel 60%-kal megugrottak, ami nagyobb arány, mint amit az Amazon saját termékei esetében tapasztalt.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >