Meghaladta a 10 milliárd dollárt az Amazon Prime Day árbevétele
Az idei, immár hatodik Prime Day bevásárlónap 45%-os árbevétel-növekedést hozott az Amazonnak az előző évhez képest. A Digital Commerce 360 által készített gyorsjelentés szerint az október 13–14-i Prime Day a résztvevő 19 országban 10,4 milliárd dollárnyi bevételt eredményezett. Az Amazon beszámolója szerint az Amazon Marketplace kereskedői rekordértékesítést értek el: több mint 3,5 milliárd dollárt forgalmaztak a bevásárlónapon. Az ilyen termékeladások közel 60%-kal megugrottak, ami nagyobb arány, mint amit az Amazon saját termékei esetében tapasztalt.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >