Meghaladta a 10 milliárd dollárt az Amazon Prime Day árbevétele
Az idei, immár hatodik Prime Day bevásárlónap 45%-os árbevétel-növekedést hozott az Amazonnak az előző évhez képest. A Digital Commerce 360 által készített gyorsjelentés szerint az október 13–14-i Prime Day a résztvevő 19 országban 10,4 milliárd dollárnyi bevételt eredményezett. Az Amazon beszámolója szerint az Amazon Marketplace kereskedői rekordértékesítést értek el: több mint 3,5 milliárd dollárt forgalmaztak a bevásárlónapon. Az ilyen termékeladások közel 60%-kal megugrottak, ami nagyobb arány, mint amit az Amazon saját termékei esetében tapasztalt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >