Megérkeztek a Tesco Finest sörök
Júliusban különleges, karakteres ízvilágú kézműves sörökkel bővült a Tesco Finest kínálata. Az exkluzív minőségű saját márkás italok között szerepel könnyedebb lager és búzasör, komlósabb ízvilágú hagyományos ale és IPA, illetve markánsabb stout és porter is. A sörök kompromisszumok nélküli kiváló ízére és minőségére minden termék esetében a Finest márka jelent garanciát.
Az áruházlánc elkötelezett a magas minőségű sörök gyártásában, ezért választotta a többszörösen díjnyertes KARPAT Kézműves Sörfőzdét partneréül. A Nagyszombat közelében található, összesen 6000 hektoliter kapacitású főzde sörmestere Tomáš Hub, több mint 20 éves sörkészítési tapasztalatát Franciaországban, Oroszországban, Vietnamban, Thaiföldön, Indonéziában, Svédországban és Ausztráliában szerezte.
A mester hozzáértése és a gyártás során felhasznált legmagasabb minőségű alapanyagok garantálják, hogy kizárólag a legjobb sörök kerülhetnek az áruházak polcaira. A különleges ízek eléréséhez hét különféle, gondosan válogatott malátát használnak fel a sörök előállításakor.
Az országhatárokon átívelő Tesco Finest válogatás olyan különlegességeket kínál a vásárlók számára, amelyek kategóriájukban a legmagasabb minőséget képviselik, és a legkiválóbb forrásokból származnak. A termékek kifogástalan alapanyagokból, eredeti receptek alapján készülnek, és kivételes ízeket, ízpárosításokat kínálnak. A változatos, esetenként akár egzotikus alapanyagokból készült, prémium minőségű termékek között megtalálhatóak különböző tejtermékek, tészták, húsok, desszertek, csokoládék, dzsemek, borok és júliustól már sörök is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a környei gyár
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >