Megérkeztek a Tesco Finest sörök
Júliusban különleges, karakteres ízvilágú kézműves sörökkel bővült a Tesco Finest kínálata. Az exkluzív minőségű saját márkás italok között szerepel könnyedebb lager és búzasör, komlósabb ízvilágú hagyományos ale és IPA, illetve markánsabb stout és porter is. A sörök kompromisszumok nélküli kiváló ízére és minőségére minden termék esetében a Finest márka jelent garanciát.
Az áruházlánc elkötelezett a magas minőségű sörök gyártásában, ezért választotta a többszörösen díjnyertes KARPAT Kézműves Sörfőzdét partneréül. A Nagyszombat közelében található, összesen 6000 hektoliter kapacitású főzde sörmestere Tomáš Hub, több mint 20 éves sörkészítési tapasztalatát Franciaországban, Oroszországban, Vietnamban, Thaiföldön, Indonéziában, Svédországban és Ausztráliában szerezte.
A mester hozzáértése és a gyártás során felhasznált legmagasabb minőségű alapanyagok garantálják, hogy kizárólag a legjobb sörök kerülhetnek az áruházak polcaira. A különleges ízek eléréséhez hét különféle, gondosan válogatott malátát használnak fel a sörök előállításakor.
Az országhatárokon átívelő Tesco Finest válogatás olyan különlegességeket kínál a vásárlók számára, amelyek kategóriájukban a legmagasabb minőséget képviselik, és a legkiválóbb forrásokból származnak. A termékek kifogástalan alapanyagokból, eredeti receptek alapján készülnek, és kivételes ízeket, ízpárosításokat kínálnak. A változatos, esetenként akár egzotikus alapanyagokból készült, prémium minőségű termékek között megtalálhatóak különböző tejtermékek, tészták, húsok, desszertek, csokoládék, dzsemek, borok és júliustól már sörök is.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >