Megérkeztek a limitált kiadású Jóbarátok kávék a Millitől
A Warner Bros. Consumer Products-cal együttműködve a Milli piacra dobta az új, limitált kiadású italait, melyet a népszerű Jóbarátok tévésorozat ihletett.
A több generációt a tévé elé szegező, legendás Jóbarátok sorozat összefonódott a kávézás fogalmával. Egy lelkes rajongó számításai szerint a tíz évad alatt összesen 1 154 csésze kávét szürcsöltek el a főszereplők a sorozat fiktív, de kultikussá vált New York-i kávéházában. A Milli limitált kiadású Jóbarátok kávéin keresztül most mindenki a Central Perk kávézóban érezheti magát.
Május 10-ével kezdetét vette a Milli Jegeskávé történetének eddigi legnagyobb szabású, 360 fokos kampánya. A kéthetes teaser időszakban a digitális és social felületeken már megjelentek a „Friends” sorozat ikonikus elemei, mint Joey híres mondata, a „Mi a helyzet?”, vagy a híres szökőkút. A Milli május 19-től egy hónapon keresztül TV szponzoráció keretében támogatja a Jóbarátok sorozatot a Viasat3 és Visasat6 csatornákon, júniustól pedig két hónapos TV kampány veszi kezdetét. A Kökényessy Ági, Rachel magyar hangján felcsendülő spotok a Monica ajtaján lógó ikonikus képkereten keresztül repítik be a nézőt a Jóbarátok világába.
A teljes kávé portfóliót érintő „Friends” kampányben minden kiszerelés egyedi designt kapott:
A Milli 300 ml-es Jegeskávéra a sorozat ikonikus elemei kerültek fel, mint pl.: a Central Perk kávézó kanapéja, Phoebe gitárja, vagy Marcel, Ross majma. A termék a promóció kezdetétől 100%-ban újrahasznosított műanyag palackba kerül.
A márka mind a 6 főszereplőnek dedikál egy-egy Milli 250 ml-es dobozos kávét. A kampány első felében a Ross ihlette Milli Caffé Latte, a Monica ihlette Milli Caramel Latte és a Phoebe ihlette Milli Double Shot Espresso közül választhatnak a rajongók. Az adott csomagoláson a karakterekhez kötődő grafikai elemek és idézetek kaptak helyet.
Egy teljesen új kiszereléssel is előrukkolt a márka: a Milli 1L-es jegeskávé kizárólag „Friends” csomagolásban lesz elérhető promóció ideje alatt vagy a készlet erejéig. A termék receptúrája megegyezik a 300 ml-es Milli Jegeskávéval. A csomagolás grafikája a sorozat híres kávézóját, a Central Perk-öt jeleníti meg – 4 terméket összeforgatva kapjuk meg a teljes képet.
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >