Megérkeztek a lila tehenek Britanniába
Sokak számára meglepő lehet, de Nagy-Britanniában 2009-ig nem lehetett Milka csokit kapni, sőt, most is csak néhány üzlet polcain virítanak a lila csomagolópapírok. A Kraft Foods idén tavasszal dobná a piacra a legendás európai márkát a briteknél is.
A Cadburyt a közelmúltban felvásárló Kraft a hírek szerint komoly marketingkampánnyal támogatná meg az eladásokat. A Milka piacra dobása ugyanakkor éppen a tradicionális Cadbury-termékeknek hoz új vetélytársat.
Elvileg már tavaly óta lehet kapni Milkát a szigetországban, akkor a Kraft a kiválasztott üzletláncokba szállított, így például a Tescókban és az Asda üzleteiben már nem újdonság a csokoládé. A 2009-es piacra lépéssel a cég csaktesztelte, mekkora a kereslet. A Kraft azt tervezi, hogy idén áprilisban már országszerte elterjeszti a márkanevet, amit intenzív TV-kampánnyal is támogatni fognak; a reklámokat már a jövő héten kezdik sugározni a vezető brit tévécsatornák.
A cég hatféle Milka-csokit fog árulni a brit piacon, mindegyiknek a csomagolásán külön felhívják a figyelmet arra, hogy "alpesi tej" felhasználásával készül.
A Kraft 1990-ben vette meg a Milka márkanevet, akkor még mindössze két országban lehetett kapni a legendás csokoládét. Mostanra Európa 22 országában árulják, éves árbevételük pedig egymilliárd font – írja a UK Marketing News online szakportál nyomán az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >