Megérkeztek a gyerekekhez az Egészségmesék szörnyecskéi
Megjelent az Egészségmesék sorozatának első története, amely tízezer példányban jutott el az AIESEC diákszervezet segítségével 50 óvodába és iskolába az ünnepek előtt. A Habfehér karácsony című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a környezet védelme, a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által kiadott Egészségmesékben többoldalas foglalkoztató is segíti a gyerekeket az egészséges és környezetbarát életmód megismerésében. A Habfehér karácsonyt digitalizált változatban online is elérhetővé tették a Magyar a nyerő Youtube csatornáján, így az iskolák és óvodák mellett akár a szülők is használhatják. A magyar a nyerő 24 ezres Facebook oldalán már zajlik az a kampány és játék, amely bemutatja a Habfehér karácsony animált mesefüzetet és foglalkoztatót.
A mesefüzetet elsőként a budapesti, Karikás Frigyes utcai Hunyadi Mátyás Általános Iskola környezetbarát osztálya, a 3.A tanulói kapták meg. Az átadón Csányi Judit osztályfőnök elmondta, hogy kiemelten fontos számukra a gyerekek környezetvédelemre, egészséges életmódra nevelése. Ezt azonban speciális oktatási segédanyag nélkül kell megoldaniuk, ezért is lehet nagy segítség számukra az Egészségmesék sorozat, amellyel a gyerekek számára is könnyen befogadható módon foglalkozhatnak ezekkel a kérdésekkel.
– A ma gyerekei a holnap vásárlói, és az iskolásként tanultak befolyásolják a felnőtt szokásainkat. A kutatások azt mutatják, hogy ma már a gyerekek, illetve a fiatalok számára is egyre fontosabb a környezet védelme, az egészséges táplálkozás, ehhez akar a mostani kezdeményezésével hozzájárulni a Magyar Termék Nonprofit Kft. – mondta Benedek Eszter ügyvezető, aki különösen fontosnak tartja, hogy már a gyerekek is megismerjék a hazai, egészséges termék vásárlásának fontosságát.
A Szörnyen egészséges mesék következő része, a Limlom sárkány a Magyar Piszke Papír termékeihez csomagolva jelenik meg 2020 elején. Ebben a szörnyecskék történetén keresztül azt ismerhetik meg a gyerekek, hogyan védhetjük a környezetünket. A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020-ban további részeket tervez.
A Magyar Termék védjegyhasználói lehetőséget kapnak arra, hogy maguk is megjelenjenek a kiadványban. A Gyulahús egy májas szendvics receptjével, a Ceres egy bejglihez vezető labirintussal, az Abonett pedig egy kis társasjátékkal szerepel az első részben. A védjegyhasználóknak a további kiadványokhoz is speciális marketinglehetőségeket kínálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >