Megérkeztek a gyerekekhez az Egészségmesék szörnyecskéi
Megjelent az Egészségmesék sorozatának első története, amely tízezer példányban jutott el az AIESEC diákszervezet segítségével 50 óvodába és iskolába az ünnepek előtt. A Habfehér karácsony című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a környezet védelme, a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által kiadott Egészségmesékben többoldalas foglalkoztató is segíti a gyerekeket az egészséges és környezetbarát életmód megismerésében. A Habfehér karácsonyt digitalizált változatban online is elérhetővé tették a Magyar a nyerő Youtube csatornáján, így az iskolák és óvodák mellett akár a szülők is használhatják. A magyar a nyerő 24 ezres Facebook oldalán már zajlik az a kampány és játék, amely bemutatja a Habfehér karácsony animált mesefüzetet és foglalkoztatót.
A mesefüzetet elsőként a budapesti, Karikás Frigyes utcai Hunyadi Mátyás Általános Iskola környezetbarát osztálya, a 3.A tanulói kapták meg. Az átadón Csányi Judit osztályfőnök elmondta, hogy kiemelten fontos számukra a gyerekek környezetvédelemre, egészséges életmódra nevelése. Ezt azonban speciális oktatási segédanyag nélkül kell megoldaniuk, ezért is lehet nagy segítség számukra az Egészségmesék sorozat, amellyel a gyerekek számára is könnyen befogadható módon foglalkozhatnak ezekkel a kérdésekkel.
– A ma gyerekei a holnap vásárlói, és az iskolásként tanultak befolyásolják a felnőtt szokásainkat. A kutatások azt mutatják, hogy ma már a gyerekek, illetve a fiatalok számára is egyre fontosabb a környezet védelme, az egészséges táplálkozás, ehhez akar a mostani kezdeményezésével hozzájárulni a Magyar Termék Nonprofit Kft. – mondta Benedek Eszter ügyvezető, aki különösen fontosnak tartja, hogy már a gyerekek is megismerjék a hazai, egészséges termék vásárlásának fontosságát.
A Szörnyen egészséges mesék következő része, a Limlom sárkány a Magyar Piszke Papír termékeihez csomagolva jelenik meg 2020 elején. Ebben a szörnyecskék történetén keresztül azt ismerhetik meg a gyerekek, hogyan védhetjük a környezetünket. A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020-ban további részeket tervez.
A Magyar Termék védjegyhasználói lehetőséget kapnak arra, hogy maguk is megjelenjenek a kiadványban. A Gyulahús egy májas szendvics receptjével, a Ceres egy bejglihez vezető labirintussal, az Abonett pedig egy kis társasjátékkal szerepel az első részben. A védjegyhasználóknak a további kiadványokhoz is speciális marketinglehetőségeket kínálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Idén már 7 millió forinttal segíti a Generali EnterPRIZE programja a fenntartható vállalkozásokat
A Generali Csoport és az olasz SDA Bocconi közös, 2023-as felméréséből (melyben több mint 1000…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc nyaralóhelye komoly veszélyben van
A Kanári-szigeteken élő aktivisták és környezetvédők aggódnak a turizmus negatív…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >