Megérkeztek a gyerekekhez az Egészségmesék szörnyecskéi
Megjelent az Egészségmesék sorozatának első története, amely tízezer példányban jutott el az AIESEC diákszervezet segítségével 50 óvodába és iskolába az ünnepek előtt. A Habfehér karácsony című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a környezet védelme, a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által kiadott Egészségmesékben többoldalas foglalkoztató is segíti a gyerekeket az egészséges és környezetbarát életmód megismerésében. A Habfehér karácsonyt digitalizált változatban online is elérhetővé tették a Magyar a nyerő Youtube csatornáján, így az iskolák és óvodák mellett akár a szülők is használhatják. A magyar a nyerő 24 ezres Facebook oldalán már zajlik az a kampány és játék, amely bemutatja a Habfehér karácsony animált mesefüzetet és foglalkoztatót.
A mesefüzetet elsőként a budapesti, Karikás Frigyes utcai Hunyadi Mátyás Általános Iskola környezetbarát osztálya, a 3.A tanulói kapták meg. Az átadón Csányi Judit osztályfőnök elmondta, hogy kiemelten fontos számukra a gyerekek környezetvédelemre, egészséges életmódra nevelése. Ezt azonban speciális oktatási segédanyag nélkül kell megoldaniuk, ezért is lehet nagy segítség számukra az Egészségmesék sorozat, amellyel a gyerekek számára is könnyen befogadható módon foglalkozhatnak ezekkel a kérdésekkel.
– A ma gyerekei a holnap vásárlói, és az iskolásként tanultak befolyásolják a felnőtt szokásainkat. A kutatások azt mutatják, hogy ma már a gyerekek, illetve a fiatalok számára is egyre fontosabb a környezet védelme, az egészséges táplálkozás, ehhez akar a mostani kezdeményezésével hozzájárulni a Magyar Termék Nonprofit Kft. – mondta Benedek Eszter ügyvezető, aki különösen fontosnak tartja, hogy már a gyerekek is megismerjék a hazai, egészséges termék vásárlásának fontosságát.
A Szörnyen egészséges mesék következő része, a Limlom sárkány a Magyar Piszke Papír termékeihez csomagolva jelenik meg 2020 elején. Ebben a szörnyecskék történetén keresztül azt ismerhetik meg a gyerekek, hogyan védhetjük a környezetünket. A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020-ban további részeket tervez.
A Magyar Termék védjegyhasználói lehetőséget kapnak arra, hogy maguk is megjelenjenek a kiadványban. A Gyulahús egy májas szendvics receptjével, a Ceres egy bejglihez vezető labirintussal, az Abonett pedig egy kis társasjátékkal szerepel az első részben. A védjegyhasználóknak a további kiadványokhoz is speciális marketinglehetőségeket kínálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >