Megérkezett a Neymar Jr arcával ellátott, limitált kiadású Red Bull
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Neymar Jr’s Five futballbajnokságot 16-25 év közötti amatőrök számára. A 2018-as versenysorozat alkalmából a Red Bull egy limitált kiadású dobozzal kedveskedik a szupersztár focistának és rajongóinak – ezzel kreativitásra is ösztönözve a fiatalokat.
Idén először ugyanis csapat nélkül is esélye nyílik a rajongóknak eljutni Brazíliába – ráadásul rögtön Neymar Jr saját csapatába kerülhetnek be! A limitált kiadású dobozokkal egy Instagram versenyen vehetnek részt a 16 év feletti rajongók, amelynek során kreativitásukkal bizonyíthatják, hogy ott a helyük Neymar Jr csapatában és a Neymar Jr’s Five döntőjén Brazíliában. A lelkes amatőrök képen, boomerangon vagy akár videón keresztül, a #Neymarjrsteam hashtag használatával mutathatják be tehetségüket és meggyőző erejüket.
A június 24-ig tartó játék során havi 2 nyertest választanak ki. A döntősök közül Neymar Jr és csapata saját kezűleg választja ki azt a két szerencsést, akik Brazíliába repülhetnek – az egyikük a focista csapatában játszhat majd, míg a másik támogatóként, azaz akár felszerelés-menedzserként, öltözői DJ-jént, edző asszisztensként vagy más stratégiai feladatokat ellátva élvezheti a döntőt Neymar Jr mellett. Minél kreatívabb valaki, annál jobbak az esélyei.
Magyarországon a limitált kiadású dobozok 2018 márciusától kerülnek a boltok polcaira és a készlet erejéig kaphatók. Az elérhetőségről további információ a http://www.neymarjrsteam.com/ oldalon található.
Tavaly 53 országból több mint 100.000 játékos vett részt a Neymar Jr’s Five bajnokságon. Az idei versenyre pedig hat kontinens több mint 60 országában már meg is kezdődtek a selejtezők – Magyarországon az első 2018.03.17-én, Miskolcon lesz. A grundfoci ihlette meccseken az 5 fős csapatok maximum 10 percig mérkőznek egymással, és ha az egyik csapat gólt lő, az ellenféltől kiáll egy játékos. Kapus nincs, izgalom viszont annál inkább, hiszen az országos döntőkön győztes csapatokat Neymar Jr várja majd a brazíliai Praia Grande-ban, a finálé helyszínén.
A Red Bull a világ 170 országában elérhető. A tavalyi évben 6 milliárd dobozt fogyasztottak el, ebből 2 milliárdot csak az Egyesült Államokban. Egy 250 ml-es dobozban 80 mg koffein található, ami nagyjából ugyanannyi, mint egy csésze otthon főzött kávéban. További részletekért látogass el a http://energydrink-hu.redbull.com/ weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >