Megérkezett a Neymar Jr arcával ellátott, limitált kiadású Red Bull
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Neymar Jr’s Five futballbajnokságot 16-25 év közötti amatőrök számára. A 2018-as versenysorozat alkalmából a Red Bull egy limitált kiadású dobozzal kedveskedik a szupersztár focistának és rajongóinak – ezzel kreativitásra is ösztönözve a fiatalokat.
Idén először ugyanis csapat nélkül is esélye nyílik a rajongóknak eljutni Brazíliába – ráadásul rögtön Neymar Jr saját csapatába kerülhetnek be! A limitált kiadású dobozokkal egy Instagram versenyen vehetnek részt a 16 év feletti rajongók, amelynek során kreativitásukkal bizonyíthatják, hogy ott a helyük Neymar Jr csapatában és a Neymar Jr’s Five döntőjén Brazíliában. A lelkes amatőrök képen, boomerangon vagy akár videón keresztül, a #Neymarjrsteam hashtag használatával mutathatják be tehetségüket és meggyőző erejüket.
A június 24-ig tartó játék során havi 2 nyertest választanak ki. A döntősök közül Neymar Jr és csapata saját kezűleg választja ki azt a két szerencsést, akik Brazíliába repülhetnek – az egyikük a focista csapatában játszhat majd, míg a másik támogatóként, azaz akár felszerelés-menedzserként, öltözői DJ-jént, edző asszisztensként vagy más stratégiai feladatokat ellátva élvezheti a döntőt Neymar Jr mellett. Minél kreatívabb valaki, annál jobbak az esélyei.
Magyarországon a limitált kiadású dobozok 2018 márciusától kerülnek a boltok polcaira és a készlet erejéig kaphatók. Az elérhetőségről további információ a http://www.neymarjrsteam.com/ oldalon található.
Tavaly 53 országból több mint 100.000 játékos vett részt a Neymar Jr’s Five bajnokságon. Az idei versenyre pedig hat kontinens több mint 60 országában már meg is kezdődtek a selejtezők – Magyarországon az első 2018.03.17-én, Miskolcon lesz. A grundfoci ihlette meccseken az 5 fős csapatok maximum 10 percig mérkőznek egymással, és ha az egyik csapat gólt lő, az ellenféltől kiáll egy játékos. Kapus nincs, izgalom viszont annál inkább, hiszen az országos döntőkön győztes csapatokat Neymar Jr várja majd a brazíliai Praia Grande-ban, a finálé helyszínén.
A Red Bull a világ 170 országában elérhető. A tavalyi évben 6 milliárd dobozt fogyasztottak el, ebből 2 milliárdot csak az Egyesült Államokban. Egy 250 ml-es dobozban 80 mg koffein található, ami nagyjából ugyanannyi, mint egy csésze otthon főzött kávéban. További részletekért látogass el a http://energydrink-hu.redbull.com/ weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >