Megérkezett a Neymar Jr arcával ellátott, limitált kiadású Red Bull
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Neymar Jr’s Five futballbajnokságot 16-25 év közötti amatőrök számára. A 2018-as versenysorozat alkalmából a Red Bull egy limitált kiadású dobozzal kedveskedik a szupersztár focistának és rajongóinak – ezzel kreativitásra is ösztönözve a fiatalokat.
Idén először ugyanis csapat nélkül is esélye nyílik a rajongóknak eljutni Brazíliába – ráadásul rögtön Neymar Jr saját csapatába kerülhetnek be! A limitált kiadású dobozokkal egy Instagram versenyen vehetnek részt a 16 év feletti rajongók, amelynek során kreativitásukkal bizonyíthatják, hogy ott a helyük Neymar Jr csapatában és a Neymar Jr’s Five döntőjén Brazíliában. A lelkes amatőrök képen, boomerangon vagy akár videón keresztül, a #Neymarjrsteam hashtag használatával mutathatják be tehetségüket és meggyőző erejüket.
A június 24-ig tartó játék során havi 2 nyertest választanak ki. A döntősök közül Neymar Jr és csapata saját kezűleg választja ki azt a két szerencsést, akik Brazíliába repülhetnek – az egyikük a focista csapatában játszhat majd, míg a másik támogatóként, azaz akár felszerelés-menedzserként, öltözői DJ-jént, edző asszisztensként vagy más stratégiai feladatokat ellátva élvezheti a döntőt Neymar Jr mellett. Minél kreatívabb valaki, annál jobbak az esélyei.
Magyarországon a limitált kiadású dobozok 2018 márciusától kerülnek a boltok polcaira és a készlet erejéig kaphatók. Az elérhetőségről további információ a http://www.neymarjrsteam.com/ oldalon található.
Tavaly 53 országból több mint 100.000 játékos vett részt a Neymar Jr’s Five bajnokságon. Az idei versenyre pedig hat kontinens több mint 60 országában már meg is kezdődtek a selejtezők – Magyarországon az első 2018.03.17-én, Miskolcon lesz. A grundfoci ihlette meccseken az 5 fős csapatok maximum 10 percig mérkőznek egymással, és ha az egyik csapat gólt lő, az ellenféltől kiáll egy játékos. Kapus nincs, izgalom viszont annál inkább, hiszen az országos döntőkön győztes csapatokat Neymar Jr várja majd a brazíliai Praia Grande-ban, a finálé helyszínén.
A Red Bull a világ 170 országában elérhető. A tavalyi évben 6 milliárd dobozt fogyasztottak el, ebből 2 milliárdot csak az Egyesült Államokban. Egy 250 ml-es dobozban 80 mg koffein található, ami nagyjából ugyanannyi, mint egy csésze otthon főzött kávéban. További részletekért látogass el a http://energydrink-hu.redbull.com/ weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >