Megérkezett Magyarországra a S. Pellegrino ásványvíz Dizájn Különkiadása
A S. Pellegrino az idei tavaszi Milánói Design Héten mutatta be Dizájn Különkiadását (Design Special Edition). A projekt szakmai partnere Giulio Cappellini, neves olasz építész és tehetségkutató. A különleges kiadású termékekkel a fogyasztók októbertől találkozhatnak a hazai éttermekben.
A S. Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek a már évszázados múltra visszatekintő ásványvízmárka számára: a kínai Neri&Hu, az amerikai Steven Haulenbeek és a francia Philippe Nigro.
A díjnyertes kínai Neri&Hu építész csapat filozófiája szerint a jó munkához meg kell ismerni a projekt hátterét. Így volt ez a S. Pellegrinonak készített dizájn esetében is, és végül a levegő témájában alkottak. Címkéjük a felhővé formálódó vizet és annak esővé alakulását ábrázolja a vízmolekulára utaló apró pontokkal.
Steven Haulenbeek az USA legizgalmasabb dizájnereinek egyike. Kísérletező stílusával a víz földre érkezését ábrázolja. A csapadék fordított piramison keresztül jut el a víz forrásához, ahonnan egy másik piramison át tovább szivárog kifelé, a világba.
Philippe Nigro, díjnyertes francia tervező projektjei az építészeten belül is rendkívül sokszínűek, munkáiban a francia és olasz kultúrát ötvözi. Nigro a klasszikus címkét gondolta újra, mely 1899 óta a S.Pellegrino szimbóluma. A művész a buborékoknak adta a főszerepet.
A S.Pellegrino korábbi limitált szériás termékei a Bulgarival, a Vogue Italiaval, a Luciano Pavarotti Alapítvánnnyal és a Missonival együttműködésben születtek. A S.Pellegrinot Magyarországon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmazza.
XXX
A S.Pellegrino és az Acqua Panna
Az S.Pellegrino, Acqua Panna és Sanpellegrino gyümölcsitalok a milánói Sanpellegrino S.p.A. nemzetközi márkái. Az öt kontinensen, több mint 130 országban forgalmazott termékek értékes eredetüknek köszönhetően világszerte a legmagasabb minőséget jelképezik és tökéletesen kifejezik az olasz stílust, amely egyet jelent az örömmel, az egészséggel és a boldogsággal.
Széles, különböző ásványvizeket, alkoholmentes italokat, üdítőket és jegesteákat felvonultató kínálatának köszönhetően az 1899-ben alapított Sanpellegrino S.p.A az olaszországi üdítőszektor vezető vállalata. Meghatározó olasz ásványvízgyártóként a vállalat mindig is elkötelezett támogatója volt a víz védelmének, éppen ezért felelősségteljesen és szenvedélyesen dolgozik, hogy ezt a forrást megőrizze, jövőjét biztosítsa.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >