Megérkezett Magyarországra a rózsaszín csokoládé
Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését, a rubin KitKat csokoládét, ugyanis a különleges ízű termék május 5-től egyes hazai élelmiszerüzletekben is kapható.
Januárban nagy érdeklődés közepette jelentette meg Japánban a különleges, rubin csokoládéval készült édességét a Nestlé. A cég egyik vezető édességmárkájának számitó KitKat az első és jelenleg egyetlen márka, mely rubin csokoládéval készít édességet.
A helyi fogyasztók különleges ízek és innovációk iránti nyitottsága indokolta, hogy a KitKat Ruby elsőként Japánban, a luxusmárkának számító KitKat Chocolatory kategória részeként debütált. A japán és koreai piacon elért hatalmas siker után a KitKat Ruby most a magyar boltok polcain is megjelenik. A magyar csokoládéfogyasztók Európában az elsők között, svájci és olasz társaikat is megelőzve juthatnak a különlegességhez.
Az ét- a tej- és a fehér csokoládé mellett a világ negyedik típusú csokoládéjaként emlegetett rubin csokoládé a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készül, és egy teljesen új, bogyós gyümölcsöket idéző ízélményt kínál. A KitKat Ruby különlegességét a termékcsalád többi tagjától eltérő, különleges tervezésű, rózsaszín csomagolás is segít kiemelni. A rubin csokoládét mesterséges aromák és színezék hozzáadása nélkül nyújtott intenzív íze és színe teszi különlegessé. A termék, a többi KitKat szelethez hasonlóan, fenntartható forrásból beszerzett kakaóbabbal készül.
Május 5-től – elsőként – az Interspar áruházakban kapható a csokoládé, de néhány hét múlva további élelmiszerüzletekben is elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >