Megérkezett az új Kinley Bitter Lemon
A Kinley új ízvariánssal bővül Magyarországon. A Tonic Water és a Ginger Ale mellett új ízként a Bitter Lemon csatlakozik a Kinley üdítőital-családhoz.
A Kinley sajátos világgal rendelkezik: határozott és érett, miközben játékos és kacér. Maga a stílus és az elegancia, ami a tapasztalatból fakad, így a kalandvágyó nők és férfiak számára kiváló választás lehet.
„A Kinley Bitter Lemon bevezetésének célja a Kinley üdítőital-család és egyben a felnőtteknek kínált üdítőital-választék bővítése. Ezzel a bevezetéssel végre Magyarországon is elérhetővé válik a teljes Kinley alapportfólió” – mondta Méhler Krisztina, a Kinley márkamenedzsere.
A Kinley reklámfilmje – melyben a Bitter Lemon is feltűnik – májustól lesz látható a legnépszerűbb hazai televíziós csatornákon.
A termék márciustól érhető el Magyarországon, 0,25 literes üveges kiszerelésben a vendéglátóhelyeken, a későbbiekben pedig PET palackos csomagolásban is a boltok polcain.
A Kinley üdítőital-család a világ legnagyobb üdítőital-gyártójához, a Coca-Cola Vállalathoz tartozik.
Kapcsolódó cikkeink
Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >Exkluzív Marks & Spencer-termékekkel bővít a Kifli.hu
Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával…
Tovább olvasom >