Megérkezett az új Kinley Bitter Lemon
A Kinley új ízvariánssal bővül Magyarországon. A Tonic Water és a Ginger Ale mellett új ízként a Bitter Lemon csatlakozik a Kinley üdítőital-családhoz.
A Kinley sajátos világgal rendelkezik: határozott és érett, miközben játékos és kacér. Maga a stílus és az elegancia, ami a tapasztalatból fakad, így a kalandvágyó nők és férfiak számára kiváló választás lehet.
„A Kinley Bitter Lemon bevezetésének célja a Kinley üdítőital-család és egyben a felnőtteknek kínált üdítőital-választék bővítése. Ezzel a bevezetéssel végre Magyarországon is elérhetővé válik a teljes Kinley alapportfólió” – mondta Méhler Krisztina, a Kinley márkamenedzsere.
A Kinley reklámfilmje – melyben a Bitter Lemon is feltűnik – májustól lesz látható a legnépszerűbb hazai televíziós csatornákon.
A termék márciustól érhető el Magyarországon, 0,25 literes üveges kiszerelésben a vendéglátóhelyeken, a későbbiekben pedig PET palackos csomagolásban is a boltok polcain.
A Kinley üdítőital-család a világ legnagyobb üdítőital-gyártójához, a Coca-Cola Vállalathoz tartozik.
Kapcsolódó cikkeink
Új íz és izgalmas bartender verseny a Kinley-től
Május 19-től új összetevőkkel új íz érkezik a Kinley portfóliójába.…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >