Megérkezett az ENERGY COFFEE rumosdió ízű jegeskávéja
Hazánk piacvezető* alumíniumdobozos jegeskávé márkája, az ENERGY COFFEE, július közepétől már különleges, rumos diós ízben is kapható. A minőségi fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői immáron hét variációban kereshetik kedvenceiket a boltok polcain.

Új jegeskávé
Három évvel ezelőtt, 2019 nyarán vezette be a HELL ENERGY COFFEE aludobozos jegeskávé termékcsaládját, a hideg finomságok akkor 3 különböző ízben kerültek forgalomba. A fogyasztók nagyon gyorsan megkedvelték a magyar tejből készülő, kiváló minőségű, kiemelkedő ár-érték arányú tejalapú italokat, így már 2020 őszén hazánkban piacvezető pozíciót érte el az ENERGY COFFEE a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót azóta is őrzi a márka.
A HELL cégcsoport minden márkája, így az ENERGY COFFEE is, a folyamatos innovációról és megújulásról ismert. Az elmúlt három évben a három tagból álló termékcsalád hattagúra bővült, és most megérkezett a hetedik újdonság. A jegeskávé kedvelő közönség nyitott a különleges ízekre, párosításokra, ezért az év elején bevezetett sós karamella után júliustól a dió és a rum ízharmóniáját kóstolhatja meg az, aki az ENERGY COFFEE újdonságát választja.
„Hosszas fejlesztés után, mi vagyunk az elsők itthon, akik a rumosdió ízkombinációt praktikus, 250ml-es aludobozban kínáljuk a fogyasztóink számára. Fontos kiemelni, hogy ugyan nevében és ízében rumos, de alkoholt nem tartalmaz új jegeskávénk, ahogy tartósítószert és mesterséges színezéket sem. A nyári hőségben az új ENERGY COFFEE Rum-Walnut jegeskávé kiváló választás lehet.”
– mondta el Galántai György, a HELL ENERGY kereskedelmi és marketing igazgatója.
Az új jegeskávé ital, 40 mg/100ml koffeint tartalmaz, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint 70% UHT tejjel készül, és 250 milliliteres, 100%-ban újrahasznosítható alumínium italdobozokba töltve kerül forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >