Megérkezett az ENERGY COFFEE rumosdió ízű jegeskávéja
Hazánk piacvezető* alumíniumdobozos jegeskávé márkája, az ENERGY COFFEE, július közepétől már különleges, rumos diós ízben is kapható. A minőségi fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői immáron hét variációban kereshetik kedvenceiket a boltok polcain.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/ENERGY_COFFEE_Rumosdio-1024x724.jpg)
Új jegeskávé
Három évvel ezelőtt, 2019 nyarán vezette be a HELL ENERGY COFFEE aludobozos jegeskávé termékcsaládját, a hideg finomságok akkor 3 különböző ízben kerültek forgalomba. A fogyasztók nagyon gyorsan megkedvelték a magyar tejből készülő, kiváló minőségű, kiemelkedő ár-érték arányú tejalapú italokat, így már 2020 őszén hazánkban piacvezető pozíciót érte el az ENERGY COFFEE a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót azóta is őrzi a márka.
A HELL cégcsoport minden márkája, így az ENERGY COFFEE is, a folyamatos innovációról és megújulásról ismert. Az elmúlt három évben a három tagból álló termékcsalád hattagúra bővült, és most megérkezett a hetedik újdonság. A jegeskávé kedvelő közönség nyitott a különleges ízekre, párosításokra, ezért az év elején bevezetett sós karamella után júliustól a dió és a rum ízharmóniáját kóstolhatja meg az, aki az ENERGY COFFEE újdonságát választja.
„Hosszas fejlesztés után, mi vagyunk az elsők itthon, akik a rumosdió ízkombinációt praktikus, 250ml-es aludobozban kínáljuk a fogyasztóink számára. Fontos kiemelni, hogy ugyan nevében és ízében rumos, de alkoholt nem tartalmaz új jegeskávénk, ahogy tartósítószert és mesterséges színezéket sem. A nyári hőségben az új ENERGY COFFEE Rum-Walnut jegeskávé kiváló választás lehet.”
– mondta el Galántai György, a HELL ENERGY kereskedelmi és marketing igazgatója.
Az új jegeskávé ital, 40 mg/100ml koffeint tartalmaz, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint 70% UHT tejjel készül, és 250 milliliteres, 100%-ban újrahasznosítható alumínium italdobozokba töltve kerül forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
A japán % Arabica prémium kávézólánc első magyar egysége megnyitott Budapesten
Megnyílt a japán tulajdonosi háttérrel rendelkező, % Arabica prémium kávézólánc…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >