Megérkezett az ENERGY COFFEE rumosdió ízű jegeskávéja
Hazánk piacvezető* alumíniumdobozos jegeskávé márkája, az ENERGY COFFEE, július közepétől már különleges, rumos diós ízben is kapható. A minőségi fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői immáron hét variációban kereshetik kedvenceiket a boltok polcain.

Új jegeskávé
Három évvel ezelőtt, 2019 nyarán vezette be a HELL ENERGY COFFEE aludobozos jegeskávé termékcsaládját, a hideg finomságok akkor 3 különböző ízben kerültek forgalomba. A fogyasztók nagyon gyorsan megkedvelték a magyar tejből készülő, kiváló minőségű, kiemelkedő ár-érték arányú tejalapú italokat, így már 2020 őszén hazánkban piacvezető pozíciót érte el az ENERGY COFFEE a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót azóta is őrzi a márka.
A HELL cégcsoport minden márkája, így az ENERGY COFFEE is, a folyamatos innovációról és megújulásról ismert. Az elmúlt három évben a három tagból álló termékcsalád hattagúra bővült, és most megérkezett a hetedik újdonság. A jegeskávé kedvelő közönség nyitott a különleges ízekre, párosításokra, ezért az év elején bevezetett sós karamella után júliustól a dió és a rum ízharmóniáját kóstolhatja meg az, aki az ENERGY COFFEE újdonságát választja.
„Hosszas fejlesztés után, mi vagyunk az elsők itthon, akik a rumosdió ízkombinációt praktikus, 250ml-es aludobozban kínáljuk a fogyasztóink számára. Fontos kiemelni, hogy ugyan nevében és ízében rumos, de alkoholt nem tartalmaz új jegeskávénk, ahogy tartósítószert és mesterséges színezéket sem. A nyári hőségben az új ENERGY COFFEE Rum-Walnut jegeskávé kiváló választás lehet.”
– mondta el Galántai György, a HELL ENERGY kereskedelmi és marketing igazgatója.
Az új jegeskávé ital, 40 mg/100ml koffeint tartalmaz, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint 70% UHT tejjel készül, és 250 milliliteres, 100%-ban újrahasznosítható alumínium italdobozokba töltve kerül forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a HELL Boxing Kings: 2025-ben berobban a küzdősport új korszaka!
Készülj, mert 2025-ben a ring ismét lángra kap! A HELL…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >