Megérkezett az ENERGY COFFEE rumosdió ízű jegeskávéja
Hazánk piacvezető* alumíniumdobozos jegeskávé márkája, az ENERGY COFFEE, július közepétől már különleges, rumos diós ízben is kapható. A minőségi fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői immáron hét variációban kereshetik kedvenceiket a boltok polcain.

Új jegeskávé
Három évvel ezelőtt, 2019 nyarán vezette be a HELL ENERGY COFFEE aludobozos jegeskávé termékcsaládját, a hideg finomságok akkor 3 különböző ízben kerültek forgalomba. A fogyasztók nagyon gyorsan megkedvelték a magyar tejből készülő, kiváló minőségű, kiemelkedő ár-érték arányú tejalapú italokat, így már 2020 őszén hazánkban piacvezető pozíciót érte el az ENERGY COFFEE a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót azóta is őrzi a márka.
A HELL cégcsoport minden márkája, így az ENERGY COFFEE is, a folyamatos innovációról és megújulásról ismert. Az elmúlt három évben a három tagból álló termékcsalád hattagúra bővült, és most megérkezett a hetedik újdonság. A jegeskávé kedvelő közönség nyitott a különleges ízekre, párosításokra, ezért az év elején bevezetett sós karamella után júliustól a dió és a rum ízharmóniáját kóstolhatja meg az, aki az ENERGY COFFEE újdonságát választja.
„Hosszas fejlesztés után, mi vagyunk az elsők itthon, akik a rumosdió ízkombinációt praktikus, 250ml-es aludobozban kínáljuk a fogyasztóink számára. Fontos kiemelni, hogy ugyan nevében és ízében rumos, de alkoholt nem tartalmaz új jegeskávénk, ahogy tartósítószert és mesterséges színezéket sem. A nyári hőségben az új ENERGY COFFEE Rum-Walnut jegeskávé kiváló választás lehet.”
– mondta el Galántai György, a HELL ENERGY kereskedelmi és marketing igazgatója.
Az új jegeskávé ital, 40 mg/100ml koffeint tartalmaz, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint 70% UHT tejjel készül, és 250 milliliteres, 100%-ban újrahasznosítható alumínium italdobozokba töltve kerül forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >