Megérkezett az alkoholmentes Kozel
Különleges, félbarna alkoholmentes sörrel lepte meg a vásárlókat a Kozel: a termék valódi sörélményt kínál azoknak, akik az alkoholmentes változatnál sem akarnak lemondani a márkától megszokott gazdag ízvilágról és a magas minőségről. Ezzel párhuzamosan elsőként Magyarországon debütál a márkacsalád új arculata, a termék új, prémiumabb csomagolásban érhető el.
Idén új taggal bővül a megújult Kozel termékcsalád: az igazi különlegességnek számító Félbarna Alkoholmentes Kozel hamisítatlan sörélményt kínál, kompromisszumok nélkül. A termék a félbarna sörök jellegzetes telt aromájával és testesebb ízjegyeivel rendelkezik. Az új variáns 0,5 literes kiszerelésben kerül forgalomba. Emellett megújul az egész Kozel portfólió csomagolása is: a modern külső az eddiginél jobban tükrözi a márka prémium jellegét.
„Tavaly új prémium recepttel újra bevezettük a Kozel premium lagert, idén pedig a teljes termékcsalád csomagolása újult meg ennek a premizálásnak a jegyében. A most futó kampányunkban továbbra is kiemelt szerepe van a humoros Velke Popovice-i* történeteknek, amelyekben a minőségi Kozel sör áll a középpontban” – mondta Hruska Rita, a nemzetközi márkák marketing vezetője.
A Dreher Sörgyárak a fogyasztói igényekre reagálva bővítette ki tavaly a termékportfólióját, amelynek fontos lépéseként újította meg a Kozel márkakoncepcióját, és prémium receptúrával állt elő. A nemzetközi trendekhez hasonlóan ugyanis a prémium és szuperprémium kategóriájú cseh sörkülönlegességek Magyarországon is egyre népszerűbbek, és a vásárlók nyitottak az egyedi ízvilágú, magas minőségű újdonságokra. A most új csomagolásba öltözött, tavaly piacra dobott Kozel Premium lager megnövelt extrakttartalmának (11,25 B°) és alkoholtartalmának (4,6 %) köszönhetően nyeri el testesebb, habosabb jellegét, valamint karakteres ízvilágát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Elismerték a gabona és olajosnövény termesztés új ÜHG-kibocsátási értékeit
2023-ban kérte fel az Európai Bizottság a tagállamokat, hogy nyújtsanak…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >