Megérkezett a SPAR üzletekbe az ISANA kozmetikai termékcsalád
Új termékcsaláddal bővült a SPAR és INTERSPAR üzletek kozmetikai termékkínálata: az üzletláncban októbertől a jól ismert ISANA szépségápolási termékekkel találkozhatnak a vásárlók.
„A SPAR folyamatosan nyomon követi a fogyasztói igényeket, ezek a termékkínálatunkban is megjelennek. Az elmúlt évtizedekben termékstratégiánk fontos célja volt, hogy az üzleteink ne csak élelmiszereket forgalmazzanak, hanem a háztartásban szükséges kozmetikai és szépségápolási termékeket is kínáljanak vásárlóinknak. Utóbbi területen fontos újdonság, hogy a népszerű, kitűnő minőségű ISANA termékcsalád októbertől megjelent a SPAR és INTERSPAR üzletek választékában”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Széles vásárlóréteget szólít meg az ISANA termékek bevezetésével a SPAR, hiszen a népszerű termékcsalád kortól és nemtől függetlenül kínál alternatívát mindazoknak, akik már találkoztak a márkával, vagy még nem ismerik, de fontos számukra a jó ár-érték arány. Az ISANA termékek között minden korcsoport megtalálja a számára megfelelő terméket – a fiataloktól egészen a gyermekes szülőkig, nagyszülőkig.
Az ISANA elkötelezett a természetes és bőrbarát összetevők használata mellett. Mindez elérhető áron, állatkísérlet-mentes gyártással, környezetbarát csomagolásban érkezik a SPAR üzletekbe. A termékek október elejétől már megtalálhatóak a SPAR-hálózat üzleteiben. Az forgalmazott termékeket 336 SPAR és INTERSPAR áruházban érhetik el a vásárlók, emellett a termékcsalád a SPAR franchise üzletekben is megjelenik. A 48 ISANA termék közül 9 haj-, 11 pedig arcápoláshoz kapcsolódik, ezek mellett 7 dezodor, 16 fürdőszobai, valamint 5 testápolási cikk szerepel a kínálatban. A hipermarketekben ezek közül valamennyi megvásárolható, de a szupermarketek kínálata is bőséges a márka termékeiből.
Az ISANA kozmetikai termékek gondos odafigyeléssel készülnek. A márka ápoló tusfürdői például 95%-ig természetes eredetű összetevőkből állnak, ráadásul a csomagolásuk újrahasznosított műanyagból készül. A kínálatban több termék érzékeny bőrre ajánlott. Az értékes összetevőivel különösen gyengéden tisztító ISANA Med folyékony szappant például kifejezetten a gyakori kézmosáshoz fejlesztették ki. Az ISANA a gyerekekre is gondol: az áfonya illatú fürdőgolyó mesefigurát rejt magában, amely élménytelivé teszi a sokszor nehezen induló fürdést.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >