Megérkezett a Rossmannba az Akciók Hőse
Különleges reklámmal rukkolt elő a Rossmann – a kisfilmben egy “valódi” kentaur sétálgat a drogérialánc polcsorai közt, akinek küldetése, hogy elhozza a legjobb akciókat a Rossmann vásárlóknak és minél inkább zökkenőmentessé tegye a vásárlást. Hogy miért épp egy kentaur? És miért épp ez a küldetése? Milyen technológiával készült az élethű lótest, amelybe Jason Momoa hazai hasonmása bújt?
A Rossmann Magyarország környezetvédelmi törekvéseinek köszönhetően az eddig papír alapon is terjesztett akciós magazinjainak nyomtatása megszűnik, helyette digitalis csatornáit és televíziós jelenlétét erősíti a vállalat. Az idei évtől kéthetente megújuló, egységesen 12 napig tartó akciós periódusokkal tervezhetnek a vásárlók, így minden akció könnyebben elérhetővé, jobban tervezhetővé válik. Erre épül a drogérialánc új TV kampánya, amelynek karaktere a hálózat logójára épít.
„A kampányt megelőzően készített felmérésből kiderült, sokan nem tudják, hogy a Rossmann logójában egy kentaur bújik meg.”
– árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A ’Ross’ németül tüzes paripát, a ’Mann’ embert jelent, így került ez a mitológiai lény, a kentaur a logónkba. Fontos tényező volt, hogy a kampány karaktere ne csak figyelmességével, elhivatottságával és humorával tűnjön ki, hanem közvetlenül kapcsolódjon a márka arculatához. Mindezek figyelembevételével alkottuk meg a macsó, kissé Jason Momoára hajazó, segítőkész és szorgalmas, CGI technológiával készült kentaurt, az Akciók Hősét.”
A kampány első, teaser szakasza után a napokban került képernyőre a különleges technikával készült, kentaurt “leleplező” reklámfilm, amelynek életre hívásához VFX-es szakembert kért fel a Rossmann a lehető legfigyelemfelkeltőbb, és legprofibb eredmény érdekében.
A színfalak mögött
A karaktert egy filmes technológia, a CGI segítségével keltette életre a reklámfilmet jegyző stáb.
A főszereplő, Megyeri “Blaise” Balázs, aki Jason Momoa elsőszámú európai dublőre, valamint képzett kaszkadőr, heteken át egy speciális ugrólábbal gyakorolt, hogy a lehető leghitelesebben mutathassa be egy kentaur mozgását a forgatások során.
„Túlzás nélkül állíthatom, hogy rengeteg munka van egy ilyen karakter megalkotásában. Egy élő ló mozgását ültettük át, motion capture (digitális mozgásrögzítés) eljárást alkalmaztunk és olyan, talán apró részletnek tűnő feladatra is külön ember volt, minthogy hogyan mozog pontosan egy ló csontváza, a szebb mozgások, alakdeformációk eléréséhez pedig izomszimulációkat is használtunk. A kentaur testén, a mozgást az élő testtel való összeillesztésen négy ember dolgozott közel három hónapon keresztül, nagyjából ezer munkaórában”
– árulta el a készítő, Hassan Elsayed Ashraf (Asi) VFX supervisor.
„Ilyen jellegű reklámot nem csináltak még Magyarországon, külföldi reklámfilmekben is inkább statikus, alig mozgó kentaurok szerepelnek. A projekt nehézségét az adta, hogy az élő felvételen szereplő színész felsőtestéhez tökéletesen kellett illeszkednie az animált 3D-s ló modellnek kinézetben és mozgásban is. Mindezekhez hosszas előkészítő munkára, tervezésre és a mozgások gyakorlására volt szükség Megyeri Balázs kaszkadőr részéről, aki egyébként remekül megoldotta a feladatot”.
Az Akciók Hősével már a TV-nézők is találkozhatnak, a YouTube-on pedig itt tekinthető meg.
A kulisszák mögé is betekintést nyújt a márka, az izgalmas werk videó itt látható.
Alkotók listája
Megbízói oldal
Marketing lead: Varga Anita Ágnes
Marketing Project manager: Nagy Dóra
Ügynökségek: Reason & Friends x Vir2oz
Stratégiai vezető: Mankovics Dávid
Kreatívigazgató: Mlinarics Máté & Erdei István
Art director: Nagy Krisztián
Szövegíró: Mészáros P. Dániel
Account director: Vadász Kinga
Produkciós cég: Cabbage Film Factory
Producer: Mórádi Gábor
Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Spáh Károly
Gyártásvezető: Molnár Dániel Főszereplő: Megyeri “Blaise” Balázs Vágó: Nemes Oresztész
Colorist: Fekete Janó
VFX: Ashraf E. Hassan
Zene: Fodor Máriusz
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >