Megérkezett a Nespresso új, limitált kiadású kávéspecialitása
A Nespresso legújabb kávékapszula-különlegessége a ruandai Kivu-tó régiójából származik. Az UMUTIMA wa Lake Kivu Rwanda a helyi kávétermelő közösségek kézműves szakértelmének köszönheti frissítő, citrusos-gyümölcsös aromáit és kimagasló minőségét. Az új kávé két hétig csak a Nespresso & You Ambassador szintű klubtagjainak lesz elérhető, majd limitált számban a nagyközönség is hozzáférhet.
A Nespresso új, Arabica kávékapszulája a ruandai Kivu-tó régiójának kávétermelő hagyományait ötvözi a legkorszerűbb technológiákkal. Az UMUTIMA wa Lake Kivu Rwanda egy frissítően gyümölcsös, lágy utóízű, közepesen intenzív kávékülönlegesség, amelynek neve a helyiek nyelvén azt jelenti: „a Kivu-tó szíve.” A zöldkávét a Kivu-tó partján fekvő, modernizált kávéültetvényeken termesztik, ahol kivételes gondossággal ügyelnek a cserjék fejlődésére, a betakarítás során pedig kézzel válogatják ki a tökéletes, napérlelte kávészemeket.
Betakarítás után a kávébabokat gondosan szétválogatják, majd két fázisban feldolgozzák. A kávé úgynevezett osztott pörkölést kap, amely során az alapanyag egy részét csak enyhe, a másik felét pedig közepes intenzitással pörkölik. Az eljárásnak köszönhetően kellemesen megőrzi élénk gyümölcsösségét, miközben intenzív, testes textúrát kap. A kávéspecialitás egyedi karaktere a kétféle eljárás egyesítésének köszönhetően teljesedik ki.
Ezt az egyediséget tükrözi a kapszulák és a csomagolás designja is, amelyet egy fiatal, ruandai származású grafikus művész tervezett. Christella Bijou a ruandai népművészet autentikus színeiből és mintáiból inspirálódott, saját kultúrájának életvidámságát pedig az otthoni kávézás modern rituáléjába csempészte bele.
A Nespresso kávészakértői a legkiválóbb alapanyagok kiválasztásával garantálják, hogy prémium minőségű kávé kerüljön a klubtagok csészéjébe. Emellett a márka támogatja a ruandai kávétermelő-közösségek jólétét és megélhetését, hiszen a kapszula alapjául szolgáló kávé száz százalékban helyi családi gazdaságokból származik.
A hagyományoktól eltérően az új termék két hétig csak a Nespresso & You Ambassador szintű klubtagjainak lesz elérhető. A márka megújult hűségprogramja most minden korábbinál több előnyt kínál a klubtagoknak: a törzsvásárlók első kézből értesülhetnek az újdonságokról és a kulisszatitkokról, premier előtt kipróbálhatnak új termékeket, és a fogyasztási preferenciáikhoz igazodó, egyedi ajánlatokkal gazdagodhatnak.
A Nespresso & You program jól átlátható, mindenki részt vehet benne, aki vásárol kávét a Nespresso-nál, a hűséget pedig három klubtagsági szinten exkluzív előnyökkel jutalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >