Megérkezett a Nespresso új, limitált kiadású kávéspecialitása
A Nespresso legújabb kávékapszula-különlegessége a ruandai Kivu-tó régiójából származik. Az UMUTIMA wa Lake Kivu Rwanda a helyi kávétermelő közösségek kézműves szakértelmének köszönheti frissítő, citrusos-gyümölcsös aromáit és kimagasló minőségét. Az új kávé két hétig csak a Nespresso & You Ambassador szintű klubtagjainak lesz elérhető, majd limitált számban a nagyközönség is hozzáférhet.
A Nespresso új, Arabica kávékapszulája a ruandai Kivu-tó régiójának kávétermelő hagyományait ötvözi a legkorszerűbb technológiákkal. Az UMUTIMA wa Lake Kivu Rwanda egy frissítően gyümölcsös, lágy utóízű, közepesen intenzív kávékülönlegesség, amelynek neve a helyiek nyelvén azt jelenti: „a Kivu-tó szíve.” A zöldkávét a Kivu-tó partján fekvő, modernizált kávéültetvényeken termesztik, ahol kivételes gondossággal ügyelnek a cserjék fejlődésére, a betakarítás során pedig kézzel válogatják ki a tökéletes, napérlelte kávészemeket.
Betakarítás után a kávébabokat gondosan szétválogatják, majd két fázisban feldolgozzák. A kávé úgynevezett osztott pörkölést kap, amely során az alapanyag egy részét csak enyhe, a másik felét pedig közepes intenzitással pörkölik. Az eljárásnak köszönhetően kellemesen megőrzi élénk gyümölcsösségét, miközben intenzív, testes textúrát kap. A kávéspecialitás egyedi karaktere a kétféle eljárás egyesítésének köszönhetően teljesedik ki.
Ezt az egyediséget tükrözi a kapszulák és a csomagolás designja is, amelyet egy fiatal, ruandai származású grafikus művész tervezett. Christella Bijou a ruandai népművészet autentikus színeiből és mintáiból inspirálódott, saját kultúrájának életvidámságát pedig az otthoni kávézás modern rituáléjába csempészte bele.
A Nespresso kávészakértői a legkiválóbb alapanyagok kiválasztásával garantálják, hogy prémium minőségű kávé kerüljön a klubtagok csészéjébe. Emellett a márka támogatja a ruandai kávétermelő-közösségek jólétét és megélhetését, hiszen a kapszula alapjául szolgáló kávé száz százalékban helyi családi gazdaságokból származik.
A hagyományoktól eltérően az új termék két hétig csak a Nespresso & You Ambassador szintű klubtagjainak lesz elérhető. A márka megújult hűségprogramja most minden korábbinál több előnyt kínál a klubtagoknak: a törzsvásárlók első kézből értesülhetnek az újdonságokról és a kulisszatitkokról, premier előtt kipróbálhatnak új termékeket, és a fogyasztási preferenciáikhoz igazodó, egyedi ajánlatokkal gazdagodhatnak.
A Nespresso & You program jól átlátható, mindenki részt vehet benne, aki vásárol kávét a Nespresso-nál, a hűséget pedig három klubtagsági szinten exkluzív előnyökkel jutalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >