Megérkezett a KitKat táblás változata – Három ízben is elérhető az ikonikus édesség

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 26. 11:48
🎧 Hallgasd a cikket:

Szeptembertől Magyarországon is elérhetők a KitKat legújabb táblás csokoládéi: dupla csokoládés, mogyorós és sós karamellás változatban. Az idén 90 éves ikonikus márka ezzel egy új fejezetet nyit a magyar fogyasztók számára, akik így a megszokott ropogós ostya és finom csokoládé kombinációja mellett most táblás formában, gazdag, krémes töltelékkel és új ízekben is élvezhetik kedvenc édességüket.

Az új KitKat táblás csokoládé a márka klasszikus, ropogós ostyáját krémes töltelékekkel és egyedi márványozott csokoládéval ötvözi, így egyszerre több érzékszervre hat. Az új kiszerelés nemcsak azoknak szól, akik egy gyors nassolással szeretnének kiszakadni a hétköznapokból, hanem azoknak is, akik a munka utáni otthoni lazítás vagy a hétvégi közös pillanatok megédesítéséhez keresnek egy kis kényeztetést. Az új termékekkel a Nestlé tovább kívánja erősíteni a KitKat márkát, és közben a változó fogyasztói igényekre is választ ad.

A táblás csokoládék iránt ugyanis dinamikusan növekszik a kereslet Európában: a szegmens értéke jelenleg 7,5 milliárd svájci frankra tehető, és az elmúlt két évben több mint 1,4 milliárd svájci frankkal nőtt. A lágy, krémes töltelék – amelyet a Nestlé york-i innovációs központjában fejlesztettek ki – és a ropogós ostya összhangjával hódító KitKat táblás csokoládék új színt hoznak erre a piacra.

Fenntarthatóság a középpontban

Az új KitKat termékek bevezetése ugyanakkor nemcsak az új ízekről szól, hanem arról is, hogy a Nestlé továbbra is elkötelezetten dolgozik a fenntartható és felelős kakaóbeszerzésért. A vállalat célja, hogy a kakaóbab útja a gazdaságtól a termék polcra kerüléséig teljesen nyomon követhető legyen. Az új táblás csokoládékhoz használt kakaómassza a Nestlé által 2022-ben indított Income Accelerator Program keretében támogatott termelőktől származik, mely kezdeményezés elsődleges célja a kakaótermesztő családok megélhetésének javítása és a gyermekmunka visszaszorítása.

2024-ben a program új mérföldkőhöz érkezett: a csatlakozott kakaótermesztők száma elérte az 50 000 főt. A legfrissebb eredmények azt mutatják, hogy a program jelentősen erősíti a helyi közösségek megélhetési körülményeit: a KIT Intézet független értékeléséből kiderült, hogy a résztvevő gazdaságok terméshozama 18, jövedelmük pedig 15 százalékkal nőtt a programban nem részt vevő farmerek eredményeihez képest, és egyre több gazdálkodó fordít figyelmet a gyermekek oktatásának támogatására is.

„Az új KitKat táblás csokoládé bevezetése nemcsak a fogyasztóknak jelent újdonságot, hanem újabb lépés azon az úton, amelynek során biztosítjuk, hogy termékeink élvezete összhangban legyen a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünkkel. A KitKat csokoládé gyártójaként büszkék vagyunk az Income Accelerator programban elért eredményeinkre, melyek megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk a kakaótermesztő közösségek támogatásában”

– mondta Miklós Panna, a Nestlé édességüzletágának vezetője.

Kapcsolódó cikkeink