Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t, egy új generációs funkcionális italt, amely az új fogyasztói igényekre válaszol. A termék fejlesztése egyértelmű reakció a szénsavas alkoholmentes italpiac gyorsan változó trendjeire, ahol az egészségtudatosság, az egyensúly és a funkcionalitás egyre nagyobb szerepet kapnak.
„Ez a termék egy természetes lépés a márka fejlődésében. A fogyasztói trendek egyértelműen azt mutatják, hogy nő az igény az olyan italokra, amelyek válogatott összetétellel támogatják az az új igényeket. A HELL New Gen erre ad valódi választ.”
– mondta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.
A HELL New Gen egy új generációs funkcionális ital, amely 13 mg/100 ml koffeinnel, valamint 5-féle B-vitaminnal (a termékben lévő hozzáadott B-vitaminok mennyisége fedezi a felnőttek számára ajánlott napi mennyiség legalább 100%-át) készül. Az új ital tartósítószer nélkül, 250 ml-es és 500 ml-es kiszerelésben, minőségromlás nélkül, 100%-ban újrahasznosítható alumíniumcsomagolásban kerül forgalomba.
A HELL New nemcsak beltartalmában újít, de megjelenésében is kiemelkedik: a doboz dizájnja merész, színes és fiatalos, látványos külsővel hangsúlyozza az új generációs szemléletet.
Az új funkcionális italok öt frissítő ízvariánsban érkeznek – Classic, Black Cherry, Green Apple, Strawberry-Banana, Pink Guava –, és június elejétől elérhetők a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >