Megérkezett a Guarana No Sleep energiaital
Négy izgalmas ízzel debütál a Guarana No Sleep energiaital, a Szentkirályi Magyarország italportfóliójának legújabb terméke. A vásárlók az összes nagyobb üzletlánc polcain farkasszemet nézhetnek a fekete bagollyal, amely éjjel-nappal éberen figyel az italok csomagolásán.

Éberebb a bagolynál
Funkcionális összetevőkkel dúsított energiaitalokkal bővíti italportfólióját a Szentkirályi Magyarország. Az idei év elején forgalomba kerülő Guarana No Sleep energiaitalok 100 milliliterenkénti 32 milligrammos koffeintartalmukkal hoznak új lendületet a mindennapokba. A fogyasztók négyféle prémium ízesítésből választhatnak: a klasszikus tuttifrutti cukorral és cukormentes változatban is elérhető, míg a különlegesebb ízek kedvelői a kaktusz és a maca kivonattal dúsított passiógyümölcs ízesítésű italok segítségével kóstolhatnak bele a Guarana-életérzésbe.
„Az alkoholmentes italok között az egyik legkimagaslóbb növekedést mutató kategória az energiaitaloké, így egyértelmű volt számunkra, hogy ezen a területen is eleget teszünk a vásárlók igényeinek. Bízunk benne, hogy prémium ízprofiljának és feltűnő csomagolásának köszönhetően a Guarana No Sleep nem csak a fogyasztókat, hanem az egész energiaital-piacot is felrázza majd”
– mondta Perge Dániel, a Guarana brand menedzsere.
A Guarana márkakommunikációjának fő eleme a csomagoláson is megtalálható fekete bagoly, melynek hangvétele egyedülálló a hazai reklámpiaci szakmában. A brand kommunikációját szellemes humor, irónia és az átlagostól való eltérés jellemzi. Jól tükrözi ezt a bagoly személyes filozófiája is: kövesd a belső baglyod!
A Guarana No Sleep energiaitalok jelenleg a Spar és Auchan nagyáruházakban, valamint számos független kisboltban és vendéglátóhelyen elérhetők, miközben a folyamatos bővítésnek köszönhetően zajlik a termék országos lefedettségének kiépítése.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >