Megérkezett a Guarana No Sleep energiaital
Négy izgalmas ízzel debütál a Guarana No Sleep energiaital, a Szentkirályi Magyarország italportfóliójának legújabb terméke. A vásárlók az összes nagyobb üzletlánc polcain farkasszemet nézhetnek a fekete bagollyal, amely éjjel-nappal éberen figyel az italok csomagolásán.

Éberebb a bagolynál
Funkcionális összetevőkkel dúsított energiaitalokkal bővíti italportfólióját a Szentkirályi Magyarország. Az idei év elején forgalomba kerülő Guarana No Sleep energiaitalok 100 milliliterenkénti 32 milligrammos koffeintartalmukkal hoznak új lendületet a mindennapokba. A fogyasztók négyféle prémium ízesítésből választhatnak: a klasszikus tuttifrutti cukorral és cukormentes változatban is elérhető, míg a különlegesebb ízek kedvelői a kaktusz és a maca kivonattal dúsított passiógyümölcs ízesítésű italok segítségével kóstolhatnak bele a Guarana-életérzésbe.
„Az alkoholmentes italok között az egyik legkimagaslóbb növekedést mutató kategória az energiaitaloké, így egyértelmű volt számunkra, hogy ezen a területen is eleget teszünk a vásárlók igényeinek. Bízunk benne, hogy prémium ízprofiljának és feltűnő csomagolásának köszönhetően a Guarana No Sleep nem csak a fogyasztókat, hanem az egész energiaital-piacot is felrázza majd”
– mondta Perge Dániel, a Guarana brand menedzsere.
A Guarana márkakommunikációjának fő eleme a csomagoláson is megtalálható fekete bagoly, melynek hangvétele egyedülálló a hazai reklámpiaci szakmában. A brand kommunikációját szellemes humor, irónia és az átlagostól való eltérés jellemzi. Jól tükrözi ezt a bagoly személyes filozófiája is: kövesd a belső baglyod!
A Guarana No Sleep energiaitalok jelenleg a Spar és Auchan nagyáruházakban, valamint számos független kisboltban és vendéglátóhelyen elérhetők, miközben a folyamatos bővítésnek köszönhetően zajlik a termék országos lefedettségének kiépítése.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az…
Tovább olvasom >Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A további növekedést támogatja az AutoWallis tavalyi nyeresége
Az AutoWallis éves rendes közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >