Megérkezett a Füstlizer!
A hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza. A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják. A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére, az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra” is kiterjesztik majd.
A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak – a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.
A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.
„A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a „tömegből”, kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini. Ezeket már évek óta szeretik a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány” – összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.
A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >Új trendek a húsiparban: Az IFFA 2025 a fenntartható fehérjeforrásokra fókuszál
A világ vezető húsipari és fehérjeipari szakkiállítása, az IFFA 2025…
Tovább olvasom >Drágulhat a karácsonyi menü: mire számítsunk az ünnepi időszakban?
Ahogy közeledik az ünnepi időszak, sokan már tervezik a karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >