Megérkezett a Füstlizer!
A hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza. A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják. A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére, az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra” is kiterjesztik majd.
A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak – a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.
A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.
„A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a „tömegből”, kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini. Ezeket már évek óta szeretik a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány” – összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.
A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Emelkedett a szarvasmarhavágások száma az év elején
A magyarországi vágóhidakon 23,3 ezer darab szarvasmarhát vágtak le 2025…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >