Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett az aludobozos FloeWater arca. Azóta a kristálytiszta víz már 5 országban érhető el, és most még nagyobb durranás érkezett – a világsztár és a márka új szintre emelte az együttműködésüket egy újabb látványos, inspiráló reklámfilmmel!

Eva Mendes újra a képernyőn és szebb, mint valaha!
A kampányfilm egy mesébe illő helyszínen, a gyönyörű Avalon Parkban készült, Miskolctapolcán. Kristálytiszta víz, lenyűgöző természet és Eva Mendes ellenállhatatlan kisugárzása – ez a tökéletes mix! A reklámfilm minden képkockája egy vizuális élmény: harmonikus, minőségi és stílusos. Mendes elbűvölően, lazán, mégis határozottan jelenik meg a képkockákon, ezzel is üzenve: a tudatos hidratáció és a kristálytisztaság egyszerre lehet trendi és mindenki számára elérhető.
„Eva Mendes és a FloeWater kapcsolata tovább erősödik, és az új reklámfilm megmutatja, miért ez a víz a sztár kedvence. Mendes nemcsak az egészséges életmódra, hanem a környezetére is kiemelt figyelmet fordít. Ez a kampány nem csupán egy reklám, hanem egy életérzés – a tudatos hidratáció és a kiváló minőség tökéletes találkozása.”
– mondta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.
Eva Mendes már az előző kampányban is lenyűgözően mutatta meg, milyen egy igazi, tudatos ikon, de most még tovább emelték a tétet! Köztudott, hogy Mendes évek óta kiáll a környezettudatos megoldások mellett. A FloeWater kampánya a kiváló minőség mellett az hidratációra is hangsúlyt fektet. A reklámfilm elegáns és lendületes képi világa tökéletesen passzol a magyar márkához és Eva Mendes személyiségéhez.
És nem ez az egyetlen újdonság a FloeWater háza táján: megérkeztek az első ízesített vizek is!
A Berry Flow és a Lemon Flow azoknak szólnak, akik a hidratáció mellett frissítő ízélményre is vágynak. A bogyós gyümölcsös ízű Berry Flow és a citrusos izű Lemon Flow karakteres, könnyed ízvilággal bővíti a FloeWater kínálatát, méghozzá szénsavas változatban. Ezek az ízesített vizek is minőségromlás nélkül, 100%-ban újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonattal rendelkező alumíniumdobozban érkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >