Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját márkás termékeinek választékát annak érdekében, hogy a kiskereskedőknek még több alapvető árucikket kínálhasson olyan áron, amely biztosítja az ő versenyképességük megtartását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A cél érdekében a vállalat a jelenlegi 50-ről több mint 100-ra növelné a legfontosabb termékvonalainak számát, miközben számos termék esetében a nagykereskedelmi árakat – átlagosan 3%-kal – csökkentette.
A Co-op Wholesale szerint ez a lépés azért jelentős, mert hozzásegíti a független kiskereskedőket a fenntartható növekedés eléréséhez azáltal, hogy a vásárlói igényeket kielégítő, minőségi saját márkás termékeket kínálhatnak versenyképes áron.
Kapcsolódó cikkeink
A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >Több mint 44 ezren próbálkoztak a vegánsággal idén januárban
Hatalmas sikernek tartja az idei Veganuárt szervezője, a Prove. Az idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >