Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját márkás termékeinek választékát annak érdekében, hogy a kiskereskedőknek még több alapvető árucikket kínálhasson olyan áron, amely biztosítja az ő versenyképességük megtartását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A cél érdekében a vállalat a jelenlegi 50-ről több mint 100-ra növelné a legfontosabb termékvonalainak számát, miközben számos termék esetében a nagykereskedelmi árakat – átlagosan 3%-kal – csökkentette.
A Co-op Wholesale szerint ez a lépés azért jelentős, mert hozzásegíti a független kiskereskedőket a fenntartható növekedés eléréséhez azáltal, hogy a vásárlói igényeket kielégítő, minőségi saját márkás termékeket kínálhatnak versenyképes áron.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB: az infláció elleni küzdelem még nem ért vége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >