Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját márkás termékeinek választékát annak érdekében, hogy a kiskereskedőknek még több alapvető árucikket kínálhasson olyan áron, amely biztosítja az ő versenyképességük megtartását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A cél érdekében a vállalat a jelenlegi 50-ről több mint 100-ra növelné a legfontosabb termékvonalainak számát, miközben számos termék esetében a nagykereskedelmi árakat – átlagosan 3%-kal – csökkentette.
A Co-op Wholesale szerint ez a lépés azért jelentős, mert hozzásegíti a független kiskereskedőket a fenntartható növekedés eléréséhez azáltal, hogy a vásárlói igényeket kielégítő, minőségi saját márkás termékeket kínálhatnak versenyképes áron.
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Don Papa Rum
A Don Papa szuperprémium rum a Fülöp-szigeteki Negros szigetén készül,…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >