Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját márkás termékeinek választékát annak érdekében, hogy a kiskereskedőknek még több alapvető árucikket kínálhasson olyan áron, amely biztosítja az ő versenyképességük megtartását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A cél érdekében a vállalat a jelenlegi 50-ről több mint 100-ra növelné a legfontosabb termékvonalainak számát, miközben számos termék esetében a nagykereskedelmi árakat – átlagosan 3%-kal – csökkentette.
A Co-op Wholesale szerint ez a lépés azért jelentős, mert hozzásegíti a független kiskereskedőket a fenntartható növekedés eléréséhez azáltal, hogy a vásárlói igényeket kielégítő, minőségi saját márkás termékeket kínálhatnak versenyképes áron.
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >