Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben megduplázza Indiából származó termékeinek értékét, amely így elérheti a 3 milliárd dollárt.
A vállalat célja, hogy 2030-ra árukészletének 15%-át az ázsiai országból szerezze be – számolt be a Reuters.
A volumenbővülés motorját olyan „nagy potenciállal” bíró kategóriák képezik majd, mint a lábbelik, a fitneszeszközök és a technikai textíliák, melyekkel a kereskedő mind az indiai, mind a globális piacok növekvő igényeit igyekszik kiszolgálni.
A futball-labdáktól és jógamatracoktól kezdve kerékpárokig és edzőfelszerelésekig sportszerek egész sorát árusító Decathlon 2009-ben lépett be az indiai piacra. A 2020 és 2027 között várhatóan 69%-kal, 6,6 milliárd dollárra bővülő indiai sportszerpiacon a cég helyi és olyan globális márkákkal versenyez, mint a Nike, az Adidas és a Puma.
A vállalat emellett a következő öt évben több mint 300 ezer közvetlen és közvetett munkahelyet teremt Indiában.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyhivatali eljárás indult a Decathlon magyarországi cége ellen
A GVH szerint megtévesztő árak, valótlan akciók és félrevezető készletinformációk…
Tovább olvasom >Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >