Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben megduplázza Indiából származó termékeinek értékét, amely így elérheti a 3 milliárd dollárt.
A vállalat célja, hogy 2030-ra árukészletének 15%-át az ázsiai országból szerezze be – számolt be a Reuters.
A volumenbővülés motorját olyan „nagy potenciállal” bíró kategóriák képezik majd, mint a lábbelik, a fitneszeszközök és a technikai textíliák, melyekkel a kereskedő mind az indiai, mind a globális piacok növekvő igényeit igyekszik kiszolgálni.
A futball-labdáktól és jógamatracoktól kezdve kerékpárokig és edzőfelszerelésekig sportszerek egész sorát árusító Decathlon 2009-ben lépett be az indiai piacra. A 2020 és 2027 között várhatóan 69%-kal, 6,6 milliárd dollárra bővülő indiai sportszerpiacon a cég helyi és olyan globális márkákkal versenyez, mint a Nike, az Adidas és a Puma.
A vállalat emellett a következő öt évben több mint 300 ezer közvetlen és közvetett munkahelyet teremt Indiában.
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Versenyhivatali eljárás indult a Decathlon magyarországi cége ellen
A GVH szerint megtévesztő árak, valótlan akciók és félrevezető készletinformációk…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >