Megduplázza élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását a Delhaize Belgiumban
A Delhaize Belgium egy második elosztóközpont építését tervezi Vorstban (Forest), amellyel a vállalat elmondása szerint megduplázza e-kereskedelmi kapacitását.
A kiskereskedő Brüsszel külvárosában, az egykori Lipton gyár területre tervezett 20000 négyzetméteres épületének felépítéséért a Montea ingatlanfejlesztő felel majd.
A Delhaize nem hozta nyilvánosságra a mintegy 500 munkahelyet teremtő projektre fordított beruházás összegét.
A Montea a maga részéről azt közölte, hogy a bérleti szerződés 15 évre szól, és hogy a földterületre és a létesítmények fejlesztésére fordított beruházási költségvetés becsült összege 38,5 millió euró.
A Vorstban található új logisztikai központ a legújabb az Antwerpen melletti Puursban már meglévő létesítmény, valamint Liège-ben, Gentben és Drogenbosban működő kisebb regionális központok után a legújabb.
A bővítés lehetővé teszi a Delhaize számára, hogy megszilárdítsa vezető pozícióját az élelmiszerek házhozszállítása terén, jobb kiszolgálást és szélesebb körű termékelérhetőséget biztosítva online vásárlóinak – közölte a Delhaize.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >