Megduplázza e-kereskedelmi forgalmát a brands.hu
A Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu három év alatt 600.000 új tagot regisztrált, több mint 300 márka termékeit kínálja, az idén a számlaforgalma a tavalyi duplája lesz, eléri a 700 millió forintot – számolt be Weiler Péter, a brands.hu, illetve a tulajdonos Habostorta Kft. ügyvezető igazgatója kedden.
A webáruház átalagosan 30 százalékos jutalékkal működik, így az idei számlaforgalomból mintegy 210 millió forint lesz a saját bevétele, míg az üzleti eredménye 20 millió forint. Ugyanakkor a cég évente 30-40 millió forintot költ fejlesztésre.
A brands.hu havonta 10 ezer csomagot küld ki a megrendelőknek, s termékeket 30-70-80 százalékos kedvezménnyel értékesíti.
A forgalom felét a ruházati termékek és divatcikkek adják, a többi egyebek mellett konyhai felszerelés, lakberendezési tárgy, játék, illetve a média termékkörbe tartozik.
Az idei teljes e-kereskedelmi forgalom várhatóan 170 milliárd forint lesz a magyar piacon.
A vásárlói klubként működő brands.hu terveiről Weiler Péter elmondta, a következő 2 esztendőben a regisztrált felhasználók számát további 400 ezerrel szeretnék növelni, elérve az 1 milliót.
Hozzátette, 2014-re mintegy 500 világmárka termékeit kínálva számlabevételüket 1,8 milliárd forint fölé szeretnék növelni a külföldi piacok bevételével együtt.
A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét. A logisztikai központ továbbra is Magyarországon marad, ezzel új munkahelyeket teremtve.
Sós Erik, a brands.hu marketing- és ügyfélszolgálati igazgatója elmondta, jelenleg 30 főállású dolgozójuk van, s 20 külsős munkatársuk. A főállásúak számát két év alatt ötvenre növelik.
Hozzátette, a jövő év fontos célkitűzése a szállítási idők további csökkentése, illetve a kiszállítás és ügyfélkezelés színvonalának további javítása.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >