Megduplázta forgalmát a járvány idején a fitnesz ebolt
A fitnesz-termékeket forgalmazó GymBeam e-kereskedelmi cég 2020-ban megduplázta a forgalmát, eladásai meghaladták a 43 millió eurót, szemben a 2019-es 24 millió euróval – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
Kiemelték: a bevétel szinte teljes egészében – 95 százalékban – a kiskereskedelmi online eladásokból származott.
A magyar webshopban a rendelések száma közel 120 százalékos növekedést ért el, az átlagos kosárérték pedig meghaladta a 12 ezer forintot.
A társaság ismertette: az otthoni sportoláshoz szükséges kiegészítők forgalma 355 százalékkal nőtt a koronavírus-járvány idején, mialatt az edzőtermek bezártak. A különböző vitaminok és ásványi anyagok értékesítésénél 142 százalékkal emelkedett a forgalom, de az egészséges étkezést segítő termékek, valamint a sportruházatok is jobban fogytak – tették hozzá.
Ezzel szemben csökkent a kereslet az olyan termékek iránt, amelyeket elsősorban az edzőtermek látogatói használnak: így kevesebb fogyott a zsírégetőkből, edzés előtti stimulánsokból, aminosavakból.
A szlovák központú GymBeam 2014-ben alakult, jelenleg Közép- és Kelet-Európa 14 piacán működik, napi körülbelül ötezer csomagot szállít a kassai logisztikai központból a vásárlóknak. A cégcsoport Budapesten két fizikai üzletet tart fenn. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >A GVH 100 millió forint bírságot szabott ki a GymBeam táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre
Megtévesztően kommunikált a GymBeam, ezért 100 millió forintos bírságot szabtak…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >