Megduplázta forgalmát a járvány idején a fitnesz ebolt
A fitnesz-termékeket forgalmazó GymBeam e-kereskedelmi cég 2020-ban megduplázta a forgalmát, eladásai meghaladták a 43 millió eurót, szemben a 2019-es 24 millió euróval – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
Kiemelték: a bevétel szinte teljes egészében – 95 százalékban – a kiskereskedelmi online eladásokból származott.
A magyar webshopban a rendelések száma közel 120 százalékos növekedést ért el, az átlagos kosárérték pedig meghaladta a 12 ezer forintot.
A társaság ismertette: az otthoni sportoláshoz szükséges kiegészítők forgalma 355 százalékkal nőtt a koronavírus-járvány idején, mialatt az edzőtermek bezártak. A különböző vitaminok és ásványi anyagok értékesítésénél 142 százalékkal emelkedett a forgalom, de az egészséges étkezést segítő termékek, valamint a sportruházatok is jobban fogytak – tették hozzá.
Ezzel szemben csökkent a kereslet az olyan termékek iránt, amelyeket elsősorban az edzőtermek látogatói használnak: így kevesebb fogyott a zsírégetőkből, edzés előtti stimulánsokból, aminosavakból.
A szlovák központú GymBeam 2014-ben alakult, jelenleg Közép- és Kelet-Európa 14 piacán működik, napi körülbelül ötezer csomagot szállít a kassai logisztikai központból a vásárlóknak. A cégcsoport Budapesten két fizikai üzletet tart fenn. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >