Megduplázta forgalmát a járvány idején a fitnesz ebolt
A fitnesz-termékeket forgalmazó GymBeam e-kereskedelmi cég 2020-ban megduplázta a forgalmát, eladásai meghaladták a 43 millió eurót, szemben a 2019-es 24 millió euróval – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
Kiemelték: a bevétel szinte teljes egészében – 95 százalékban – a kiskereskedelmi online eladásokból származott.
A magyar webshopban a rendelések száma közel 120 százalékos növekedést ért el, az átlagos kosárérték pedig meghaladta a 12 ezer forintot.
A társaság ismertette: az otthoni sportoláshoz szükséges kiegészítők forgalma 355 százalékkal nőtt a koronavírus-járvány idején, mialatt az edzőtermek bezártak. A különböző vitaminok és ásványi anyagok értékesítésénél 142 százalékkal emelkedett a forgalom, de az egészséges étkezést segítő termékek, valamint a sportruházatok is jobban fogytak – tették hozzá.
Ezzel szemben csökkent a kereslet az olyan termékek iránt, amelyeket elsősorban az edzőtermek látogatói használnak: így kevesebb fogyott a zsírégetőkből, edzés előtti stimulánsokból, aminosavakból.
A szlovák központú GymBeam 2014-ben alakult, jelenleg Közép- és Kelet-Európa 14 piacán működik, napi körülbelül ötezer csomagot szállít a kassai logisztikai központból a vásárlóknak. A cégcsoport Budapesten két fizikai üzletet tart fenn. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Miért vásárolunk impulzívan, és mit jelent ez a webshopoknak?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Saját boltot és webshopot kaptak a szentesi termelők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >