Megduplázta forgalmát a járvány idején a fitnesz ebolt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2021. 06. 14. 11:19

A fitnesz-termékeket forgalmazó GymBeam e-kereskedelmi cég 2020-ban megduplázta a forgalmát, eladásai meghaladták a 43 millió eurót, szemben a 2019-es 24 millió euróval – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.

 

Kiemelték: a bevétel szinte teljes egészében – 95 százalékban – a kiskereskedelmi online eladásokból származott.

A magyar webshopban a rendelések száma közel 120 százalékos növekedést ért el, az átlagos kosárérték pedig meghaladta a 12 ezer forintot.

A társaság ismertette: az otthoni sportoláshoz szükséges kiegészítők forgalma 355 százalékkal nőtt a koronavírus-járvány idején, mialatt az edzőtermek bezártak. A különböző vitaminok és ásványi anyagok értékesítésénél 142 százalékkal emelkedett a forgalom, de az egészséges étkezést segítő termékek, valamint a sportruházatok is jobban fogytak – tették hozzá.

Ezzel szemben csökkent a kereslet az olyan termékek iránt, amelyeket elsősorban az edzőtermek látogatói használnak: így kevesebb fogyott a zsírégetőkből, edzés előtti stimulánsokból, aminosavakból.

A szlovák központú GymBeam 2014-ben alakult, jelenleg Közép- és Kelet-Európa 14 piacán működik, napi körülbelül ötezer csomagot szállít a kassai logisztikai központból a vásárlóknak. A cégcsoport Budapesten két fizikai üzletet tart fenn. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink