Megduplázta forgalmát a járvány idején a fitnesz ebolt
A fitnesz-termékeket forgalmazó GymBeam e-kereskedelmi cég 2020-ban megduplázta a forgalmát, eladásai meghaladták a 43 millió eurót, szemben a 2019-es 24 millió euróval – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
Kiemelték: a bevétel szinte teljes egészében – 95 százalékban – a kiskereskedelmi online eladásokból származott.
A magyar webshopban a rendelések száma közel 120 százalékos növekedést ért el, az átlagos kosárérték pedig meghaladta a 12 ezer forintot.
A társaság ismertette: az otthoni sportoláshoz szükséges kiegészítők forgalma 355 százalékkal nőtt a koronavírus-járvány idején, mialatt az edzőtermek bezártak. A különböző vitaminok és ásványi anyagok értékesítésénél 142 százalékkal emelkedett a forgalom, de az egészséges étkezést segítő termékek, valamint a sportruházatok is jobban fogytak – tették hozzá.
Ezzel szemben csökkent a kereslet az olyan termékek iránt, amelyeket elsősorban az edzőtermek látogatói használnak: így kevesebb fogyott a zsírégetőkből, edzés előtti stimulánsokból, aminosavakból.
A szlovák központú GymBeam 2014-ben alakult, jelenleg Közép- és Kelet-Európa 14 piacán működik, napi körülbelül ötezer csomagot szállít a kassai logisztikai központból a vásárlóknak. A cégcsoport Budapesten két fizikai üzletet tart fenn. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >A GVH 100 millió forint bírságot szabott ki a GymBeam táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre
Megtévesztően kommunikált a GymBeam, ezért 100 millió forintos bírságot szabtak…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >Partnerségre lép az FC DAC 1904 Dunaszerdahely és a BioTechUSA
Újabb profi sportklubbal bővült a BioTechUSA sporttámogatási portfóliója: a Felvidék…
Tovább olvasom >A luxus is lehet zöld – 6000 kg élelmiszert mentettek meg a budapesti hotelek a Munch alkalmazáson keresztül
Országszerte 12 szálloda csatlakozott a Munch ételmentő platformhoz: jelenleg 10…
Tovább olvasom >