Megduplázta adományát a Tesco
A Tesco és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet közös kuponos akciójának köszönhetően az áruházlánc nagylelkűen adakozó vásárlói 20 millió forintot gyűjtöttek össze az adventi időszakban. Ezzel 40 millió forintra egészült ki az az összeg, amit a Tesco a tavalyi évben átadott a Segélyszervezetnek. A szervezet az adományt rászorulók támogatására, valamint hazai szociális és fejlesztő tevékenységekre fogja fordítani.
A Tescóban november 28-án indult a szeretet.éhség. elnevezésű adománygyűjtés, amely során a vásárlók 200 forintos kuponokat vehettek a pénztáraknál. December 31-ig 100 000 darab kupont vásároltak az adományozni vágyók, így 20 millió forintot sikerült összegyűjteni az Ökumenikus Segélyszervezet részére. Ezáltal a Tescótól a szervezetnek korábban adományozott 20 millió forint megduplázódott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >