Megduplázná európai forgalmát a San Miguel

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 17. 09:23

A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a vállalat megduplázná mennyiségi forgalmát a régióban.

Nemzetközi eladásainak bővítésére törekszik a spanyol Mahou San Miguel, és 50 millió eurós (54,4 millió dolláros) beruházási tervével Európát célozza meg: a 2023 és 2027 közötti időszakban a vállalat célja, hogy megduplázza az értékesítési volumenet a kontinensen.

A stratégia keretében a cég a San Miguel sörmárka értékesítésének növelésére összpontosít az európai piacokon, így a márka Egyesült Királyságon kívüli jelenlétét is növelné. A vállalat közlése szerint az év első felében 17%-kal nőttek a San Miguel eladásai, és terveik között szerepel.

A San Miguelt Európa-szerte népszerűsítő, tavaly indított marketingkampány tovább erősítette a márka mint a kontinens legnépszerűbb és legismertebb spanyol söre pozícióját. Elena Reviriego, a vállalat nemzetközi üzletágának ügyvezető igazgatója komoly potenciált lát a San Miguel számára a prémium kategóriában, különösen a spanyol sörök nemzetközi népszerűségének növekedése okán.

A turizmus szintén kulcsfontosságú szerepet játszik a stratégiai tervekben, mivel a márka nemzetközi és helyi jelentőségének ötvözése lehetőséget biztosít a különböző országok fogyasztóinak elérésére.

A Mahou San Miguel Európa negyedik legnagyobb sörgyártója, amely több mint 70 országban van jelen, és nemzetközi értékesítése a sör üzletág 21%-át adja.

Just Drinks

Kapcsolódó cikkeink