Megduplázná európai forgalmát a San Miguel
A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a vállalat megduplázná mennyiségi forgalmát a régióban.
Nemzetközi eladásainak bővítésére törekszik a spanyol Mahou San Miguel, és 50 millió eurós (54,4 millió dolláros) beruházási tervével Európát célozza meg: a 2023 és 2027 közötti időszakban a vállalat célja, hogy megduplázza az értékesítés volumenét a kontinensen.
A stratégia keretében a cég a San Miguel sörmárka értékesítésének növelésére összpontosít az európai piacokon, így a márka Egyesült Királyságon kívüli jelenlétét is növelné. A vállalat közlése szerint az év első felében 17%-kal nőttek a San Miguel eladásai.
A San Miguelt Európa-szerte népszerűsítő, tavaly indított marketingkampány tovább erősítette a márka mint a kontinens legnépszerűbb és legismertebb spanyol söre pozícióját. Elena Reviriego, a vállalat nemzetközi üzletágának ügyvezető igazgatója komoly potenciált lát a San Miguel számára a prémium kategóriában, különösen a spanyol sörök nemzetközi népszerűségének növekedése okán.
A turizmus szintén kulcsfontosságú szerepet játszik a stratégiai tervekben, mivel a márka nemzetközi és helyi jelentőségének ötvözése lehetőséget biztosít a különböző országok fogyasztóinak elérésére.
A Mahou San Miguel Európa negyedik legnagyobb sörgyártója, amely több mint 70 országban van jelen, és nemzetközi értékesítése a sör üzletág 21%-át adja.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >