Megduplázná európai forgalmát a San Miguel
A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a vállalat megduplázná mennyiségi forgalmát a régióban.
Nemzetközi eladásainak bővítésére törekszik a spanyol Mahou San Miguel, és 50 millió eurós (54,4 millió dolláros) beruházási tervével Európát célozza meg: a 2023 és 2027 közötti időszakban a vállalat célja, hogy megduplázza az értékesítési volumenet a kontinensen.
A stratégia keretében a cég a San Miguel sörmárka értékesítésének növelésére összpontosít az európai piacokon, így a márka Egyesült Királyságon kívüli jelenlétét is növelné. A vállalat közlése szerint az év első felében 17%-kal nőttek a San Miguel eladásai, és terveik között szerepel.
A San Miguelt Európa-szerte népszerűsítő, tavaly indított marketingkampány tovább erősítette a márka mint a kontinens legnépszerűbb és legismertebb spanyol söre pozícióját. Elena Reviriego, a vállalat nemzetközi üzletágának ügyvezető igazgatója komoly potenciált lát a San Miguel számára a prémium kategóriában, különösen a spanyol sörök nemzetközi népszerűségének növekedése okán.
A turizmus szintén kulcsfontosságú szerepet játszik a stratégiai tervekben, mivel a márka nemzetközi és helyi jelentőségének ötvözése lehetőséget biztosít a különböző országok fogyasztóinak elérésére.
A Mahou San Miguel Európa negyedik legnagyobb sörgyártója, amely több mint 70 országban van jelen, és nemzetközi értékesítése a sör üzletág 21%-át adja.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Prága betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit
Betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit (pub crawls) a prágai…
Tovább olvasom >Tulajdonosváltás a Csíki Sörnél
Világi Oszkár szlovákiai magyar milliárdos és üzlettársa, Sabol Jan megszerezték…
Tovább olvasom >Balatoni sörök
A Zamárdi Nyitva! Vállalkozói Egyesület rendelésére készítette a lokálpatrióta balatonföldvári Helka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hegedüs Éva az EY Az Év Üzletembere Díj győztese
A Gránit Bank társalapítója és elnök-vezérigazgatója, Hegedüs Éva nyerte el…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2024: az általános válságállóság megteremtésében rejlik a siker titka
A globális nagyvállalatok vezérigazgatóinak 72 százaléka továbbra is bízik a…
Tovább olvasom >Több ezer rászorulónak segített a PENNY
A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó…
Tovább olvasom >