Megduplázná európai forgalmát a San Miguel
A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a vállalat megduplázná mennyiségi forgalmát a régióban.
Nemzetközi eladásainak bővítésére törekszik a spanyol Mahou San Miguel, és 50 millió eurós (54,4 millió dolláros) beruházási tervével Európát célozza meg: a 2023 és 2027 közötti időszakban a vállalat célja, hogy megduplázza az értékesítés volumenét a kontinensen.
A stratégia keretében a cég a San Miguel sörmárka értékesítésének növelésére összpontosít az európai piacokon, így a márka Egyesült Királyságon kívüli jelenlétét is növelné. A vállalat közlése szerint az év első felében 17%-kal nőttek a San Miguel eladásai.
A San Miguelt Európa-szerte népszerűsítő, tavaly indított marketingkampány tovább erősítette a márka mint a kontinens legnépszerűbb és legismertebb spanyol söre pozícióját. Elena Reviriego, a vállalat nemzetközi üzletágának ügyvezető igazgatója komoly potenciált lát a San Miguel számára a prémium kategóriában, különösen a spanyol sörök nemzetközi népszerűségének növekedése okán.
A turizmus szintén kulcsfontosságú szerepet játszik a stratégiai tervekben, mivel a márka nemzetközi és helyi jelentőségének ötvözése lehetőséget biztosít a különböző országok fogyasztóinak elérésére.
A Mahou San Miguel Európa negyedik legnagyobb sörgyártója, amely több mint 70 országban van jelen, és nemzetközi értékesítése a sör üzletág 21%-át adja.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >