Megduplázná európai forgalmát a San Miguel
A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a vállalat megduplázná mennyiségi forgalmát a régióban.
Nemzetközi eladásainak bővítésére törekszik a spanyol Mahou San Miguel, és 50 millió eurós (54,4 millió dolláros) beruházási tervével Európát célozza meg: a 2023 és 2027 közötti időszakban a vállalat célja, hogy megduplázza az értékesítés volumenét a kontinensen.
A stratégia keretében a cég a San Miguel sörmárka értékesítésének növelésére összpontosít az európai piacokon, így a márka Egyesült Királyságon kívüli jelenlétét is növelné. A vállalat közlése szerint az év első felében 17%-kal nőttek a San Miguel eladásai.
A San Miguelt Európa-szerte népszerűsítő, tavaly indított marketingkampány tovább erősítette a márka mint a kontinens legnépszerűbb és legismertebb spanyol söre pozícióját. Elena Reviriego, a vállalat nemzetközi üzletágának ügyvezető igazgatója komoly potenciált lát a San Miguel számára a prémium kategóriában, különösen a spanyol sörök nemzetközi népszerűségének növekedése okán.
A turizmus szintén kulcsfontosságú szerepet játszik a stratégiai tervekben, mivel a márka nemzetközi és helyi jelentőségének ötvözése lehetőséget biztosít a különböző országok fogyasztóinak elérésére.
A Mahou San Miguel Európa negyedik legnagyobb sörgyártója, amely több mint 70 országban van jelen, és nemzetközi értékesítése a sör üzletág 21%-át adja.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >