Megdőlt a látogatói rekord a FRUIT LOGISTICA-n Berlinben
Évente egyszer Berlin a zöldség-gyümölcs kereskedelem fővárosává válik: a FRUIT LOGISTICA a zöldség-gyümölcs ágazat teljes értékesítési láncának – a termelőktől kezdve egészen a kiskereskedőkig – felvonultatásával egy egyedülálló fórumot biztosít az üzleti kapcsolatok hatékonyabbá tételére.
2016. február 3. és 5. között 86 ország 2800 kiállítója mutatta be a friss gyümölcs és zöldség ágazat kereskedelmi láncának minden lépcsőjét a termékek és szolgáltatások területén. Emellett számos innovációt tekinthettek meg az érdeklődők, melyek új impulzusokat generálnak a mindennapi munkához és a felhasználók számára egy még színesebb kínálatot tesznek elérhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Élmények és élvezetek az idei Grüne Wochén
A mezőgazdaság és élelmiszeripar év eleji csúcsrendezvényének tartott Grüne Woche…
Tovább olvasom >A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >