Megdőlt a látogatói rekord a FRUIT LOGISTICA-n Berlinben
Évente egyszer Berlin a zöldség-gyümölcs kereskedelem fővárosává válik: a FRUIT LOGISTICA a zöldség-gyümölcs ágazat teljes értékesítési láncának – a termelőktől kezdve egészen a kiskereskedőkig – felvonultatásával egy egyedülálló fórumot biztosít az üzleti kapcsolatok hatékonyabbá tételére.
2016. február 3. és 5. között 86 ország 2800 kiállítója mutatta be a friss gyümölcs és zöldség ágazat kereskedelmi láncának minden lépcsőjét a termékek és szolgáltatások területén. Emellett számos innovációt tekinthettek meg az érdeklődők, melyek új impulzusokat generálnak a mindennapi munkához és a felhasználók számára egy még színesebb kínálatot tesznek elérhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >