Megbízhatóság, minőség
Nem lehet elégszer hangsúlyozni a kiváló minőség és a megbízhatóság jelentőségét. Az élelmiszeriparban hosszú távra tervező vállalatok Magyarországon a siker érdekében erre a két tényezőre kell, hogy alapozzák jövőjüket.Ezen a piacon a fogyasztó nap, mint nap megvásárolja termékeinket, újra és újra bizalmat szavazva ezzel annak a minőségnek, amelyet márkáink képviselnek. A legfontosabb pedig a fogyasztó bizalma, az ő igényei – a kereslet. Az határozza meg a jövőnket, hogy mennyire jól és milyen gyorsan tudunk ezekhez az igényekhez alkalmazkodni, illetve sikerül-e megnyerni és megtartani a belénk vetett bizalmat.
Ezek záloga a stratégiai tervezés, a folyamatos innováció és fejlesztés, valamint az alapelv, hogy semmilyen kompromisszumot ne kössünk a jogszabályi megfelelést és élelmiszerbiztonságot érintő kérdésekben.
Komoly felelősség ez a fogyasztó felé, akinek a megbízható, állandó minőség értéket jelent, különösen akkor, amikor meg kell fontolnia, mire költi jövedelmének egy jelentős részét – és felelősség az egész iparág hírneve iránt, amelynek öregbítése minden piaci szereplő feladata és érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >