Megbízhatóság, minőség
Nem lehet elégszer hangsúlyozni a kiváló minőség és a megbízhatóság jelentőségét. Az élelmiszeriparban hosszú távra tervező vállalatok Magyarországon a siker érdekében erre a két tényezőre kell, hogy alapozzák jövőjüket.Ezen a piacon a fogyasztó nap, mint nap megvásárolja termékeinket, újra és újra bizalmat szavazva ezzel annak a minőségnek, amelyet márkáink képviselnek. A legfontosabb pedig a fogyasztó bizalma, az ő igényei – a kereslet. Az határozza meg a jövőnket, hogy mennyire jól és milyen gyorsan tudunk ezekhez az igényekhez alkalmazkodni, illetve sikerül-e megnyerni és megtartani a belénk vetett bizalmat.
Ezek záloga a stratégiai tervezés, a folyamatos innováció és fejlesztés, valamint az alapelv, hogy semmilyen kompromisszumot ne kössünk a jogszabályi megfelelést és élelmiszerbiztonságot érintő kérdésekben.
Komoly felelősség ez a fogyasztó felé, akinek a megbízható, állandó minőség értéket jelent, különösen akkor, amikor meg kell fontolnia, mire költi jövedelmének egy jelentős részét – és felelősség az egész iparág hírneve iránt, amelynek öregbítése minden piaci szereplő feladata és érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >