Megbízhatóság és a hagyományos magyar ízek
Ez a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládjának titka. Amikor a Lidl Magyarország 2017-ben útjára indította kizárólag magyar termelőktől és beszállítóktól származó alapanyagokból készült termékcsaládját, a fogyasztók nagy örömmel fogadták a kezdeményezést. Ez nem meglepő, hiszen a hazai vásárlók előszeretettel választják a magyar termelők termékeit, de fontos számukra, hogy ezek a legjobb minőségűek legyenek.
A Lidl hosszú ideje különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, hiszen a vállalat stratégiai döntése, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt, és minél nagyobb arányban kerüljenek magyar származású termékek az áruházak polcaira. Ezért az áruházlánc 2013-ban útjára indította a Lidl a magyar beszállítókért programot, melynek köszönhetően ma már közel 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt, a vásárlók pedig több mint 4000 magyar termék közül válogathatnak az áruházak polcain. A hazai termékek fogyasztása ugyanis a magyar gazdaság, a környezetvédelem és az egészségmegőrzés szempontjából is kulcsfontosságú.
Azon felül, hogy a hazai zöldségek és gyümölcsök beszerzésekor a szállítási útvonal lerövidülése kisebb ökológiai lábnyomot eredményez, ami által garantált a frissesség is, fontos azt is megemlíteni, hogy az egyes hazai régiók más és más zöldségek és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket.
Friss, hazai zöldségek és gyümölcsök
Az immár közel 100 termékből álló kínálatban ez idáig is megtalálhatóak voltak például szörpök, lekvárok, gyümölcslevek, száraztészták, tej és tejtermékek, különféle szalámik és kolbászok, de 2022 augusztusa óta újabb tagokkal bővült a termékcsalád, hiszen most már Hazánk Kincsei csomagolású makói hagymát, szentesi hegyes erős paprikát, szentesi paradicsomot, homokháti burgonyát, méhkeréki kígyóuborkát és szatmári zöldalmát is rakhatnak a kosarukba a fogyasztók. A márkához tartozó árucikkeket az elmúlt évek során különösen megkedvelték a vásárlók, hiszen a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és egytől egyig hazai termelőktől, beszállítóktól származnak.
A Hazánk Kincsei termékek csomagolása a magyar népmesék világát idézi, és megkönnyíti a vásárlók választását, hiszen garantáltan kiváló hazai termékhez juthatnak hozzá az áruházlánctól megszokott kedvező áron. A zöldségek és gyümölcsök esetében pedig külön matrica jelzi azt, hogy valóban a termékcsaládhoz tartoznak.
Negyedszerre is MagyarBrands díjas
A folyamatos minőség-ellenőrzés segítségével a Lidl Magyarország termékcsaládja mindig azt adja vásárlóinak, amit elvárnak, változatlanul magas minőséget és kiegyensúlyozott ellátást. Ezt pedig nemcsak a fogyasztók értékelik nagyra, de a MagyarBrands bizottsága is, amely szigorú kiválasztási procedúra mellett immár negyedik éve díjazza a Hazánk Kincsei márkát, amely idén két kategóriában is top minősítést kapott: MagyarBrands Innovatív Márka díjat negyedszer, Kiváló Fogyasztói Márka díját pedig második alkalommal nyerte el a Hazánk Kincsei termékcsalád. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >