Megbízhatóság és a hagyományos magyar ízek
Ez a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládjának titka. Amikor a Lidl Magyarország 2017-ben útjára indította kizárólag magyar termelőktől és beszállítóktól származó alapanyagokból készült termékcsaládját, a fogyasztók nagy örömmel fogadták a kezdeményezést. Ez nem meglepő, hiszen a hazai vásárlók előszeretettel választják a magyar termelők termékeit, de fontos számukra, hogy ezek a legjobb minőségűek legyenek.
A Lidl hosszú ideje különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, hiszen a vállalat stratégiai döntése, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt, és minél nagyobb arányban kerüljenek magyar származású termékek az áruházak polcaira. Ezért az áruházlánc 2013-ban útjára indította a Lidl a magyar beszállítókért programot, melynek köszönhetően ma már közel 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt, a vásárlók pedig több mint 4000 magyar termék közül válogathatnak az áruházak polcain. A hazai termékek fogyasztása ugyanis a magyar gazdaság, a környezetvédelem és az egészségmegőrzés szempontjából is kulcsfontosságú.
Azon felül, hogy a hazai zöldségek és gyümölcsök beszerzésekor a szállítási útvonal lerövidülése kisebb ökológiai lábnyomot eredményez, ami által garantált a frissesség is, fontos azt is megemlíteni, hogy az egyes hazai régiók más és más zöldségek és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket.
Friss, hazai zöldségek és gyümölcsök
Az immár közel 100 termékből álló kínálatban ez idáig is megtalálhatóak voltak például szörpök, lekvárok, gyümölcslevek, száraztészták, tej és tejtermékek, különféle szalámik és kolbászok, de 2022 augusztusa óta újabb tagokkal bővült a termékcsalád, hiszen most már Hazánk Kincsei csomagolású makói hagymát, szentesi hegyes erős paprikát, szentesi paradicsomot, homokháti burgonyát, méhkeréki kígyóuborkát és szatmári zöldalmát is rakhatnak a kosarukba a fogyasztók. A márkához tartozó árucikkeket az elmúlt évek során különösen megkedvelték a vásárlók, hiszen a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és egytől egyig hazai termelőktől, beszállítóktól származnak.
A Hazánk Kincsei termékek csomagolása a magyar népmesék világát idézi, és megkönnyíti a vásárlók választását, hiszen garantáltan kiváló hazai termékhez juthatnak hozzá az áruházlánctól megszokott kedvező áron. A zöldségek és gyümölcsök esetében pedig külön matrica jelzi azt, hogy valóban a termékcsaládhoz tartoznak.
Negyedszerre is MagyarBrands díjas
A folyamatos minőség-ellenőrzés segítségével a Lidl Magyarország termékcsaládja mindig azt adja vásárlóinak, amit elvárnak, változatlanul magas minőséget és kiegyensúlyozott ellátást. Ezt pedig nemcsak a fogyasztók értékelik nagyra, de a MagyarBrands bizottsága is, amely szigorú kiválasztási procedúra mellett immár negyedik éve díjazza a Hazánk Kincsei márkát, amely idén két kategóriában is top minősítést kapott: MagyarBrands Innovatív Márka díjat negyedszer, Kiváló Fogyasztói Márka díját pedig második alkalommal nyerte el a Hazánk Kincsei termékcsalád. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >További cikkeink
IDEAAL™: a forradalmi szuperfehérje – Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >