Megbízható Munkaadó minősítést kapott a Penny Market
Rangos elismeréssel díjazta a Penny Market felelős munkáltatói gyakorlatait a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara. A diszkontlánc elnyerte a „Megbízható Munkaadó“ címet, melyet a munkatársaik munka- és életkörülményeiről példaértékű módon gondoskodó vállalatok érdemelhetnek ki.
A Megbízható Munkaadó díjat évente egyszer osztja ki a a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a munkahelyi feltételek fontosságára. A pályázóknak 8 területen kellett megfelelniük számos kritériumnak a humán erőforrás menedzsment területén.
“Hiszünk benne, hogy sikeres működésünk zálogát kiváló csapatunk jelenti. Éppen ezért fontos számunkra, hogy mérjük és folyamatosan javítsuk munkavállalóink elégedettségét. Dolgozóbarát megoldásainkkal kollégáink munkáját ismerjük el, míg a Megbízható Munkaadó cím a vállalatvezetés számára jelent fontos visszajelzést.” – tette hozzá Silke Janz emberi erőforrásokért, logisztikáért és pénzügyekért felelős ügyvezető.
A Penny Market a kezdetek óta törekszik arra, hogy minden dolgozója számára élhető munkakörülményeket biztosítson, ezzel is növelve elkötelezettségüket.
Ezzel összhangban amellett, hogy versenyképes fizetéssel ismerik el munkavállalóikat – melyet azok minden esetben az előre kommunikált határidőig kézhez is kapnak- széleskörű béren kívüli juttatási rendszert is fenntartanak.
A cafetéria mellett SZÉP kártyát is biztosítanak dolgozóiknak, számos egyéb szociális juttatást is kínálnak többek között kedvezményes mobiltelefon használattal, valamint ahol lehetséges, a központban támogatott munkahelyi étkezéssel is segítik kollégáik mindennapjait.
A diszkontlánc számára kiemelten fontos az is, hogy a munkavállalók számára kihívást jelentő élethelyzeteket megkönnyítsék: támogatják például a dolgozóik gyermekeinek iskolakezdését, illetve emellett szükség esetén munkabér- előleget, munkáltatói kölcsönt is biztosítanak.
A szülési szabadságuk után újra munkába álló kollégáik visszatérését részmunkaidős foglalkoztatással, míg a központban dolgozó alkalmazottak munka-magánélet egyensúlyát további intézkedésekkel segítik majd elő.
A pályázat fókuszában idén a szakember-hiány enyhítése állt. A Penny Market ezen a területen is rendelkezik jó gyakorlatokkal: 2014 szeptemberében sikeresen elindította duális boltvezető képzését, emellett a hazai állásbörzék állandó résztvevője, és számos szakiskola mellett 9 egyetem 19 szakán tart rendszeres előadásokat a Penny által biztosított karrierlehetőségekről. A Penny Market 7 magyarországi egyetemmel is dolgozik közösen duális képzések keretében. Továbbba a vállalat felsőoktatási gyakornoki programja is sikeresen működik, aminek köszönhetően a jövő managereinek biztosítása is megoldott a cég életében.Természetesen nagy hangsúlyt fektet a meglévő munkavállalók továbbképzésére, fejlesztésére, különösen az új belépők beillesztésére és a vezetők fejlesztésére. Emellett nemzetközi vállalat lévén jelentős összeggel támogatja a nyelvi képzéseket is.
A díj elnyerésével bizonyítást nyert, hogy a Penny Market emberi erőforrásokba invesztált befektetései eredményesek voltak. A cég továbbra is elkötelezett amellett, hogy további intézkedésekkel fejlessze munkáltatói márkáját, és vonzó alternatíva legyen minden munkavállaló számára Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >A tojástermelők szövetsége szerint olcsó import tojásokkal veszélyezteti a magyar piacot a Penny Market
Olcsó külföldi étkezési tojások jelentek meg a Penny Market magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >