Megbízható Munkaadó címet nyert el a Rossmann Magyarország
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésének keretében május 16-án 37 vállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó 2024/2026” elismerő címet, köztük a Rossmann Magyarország Kft., aki így már másodjára került a legjobbak közé. A díjjal olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik munka- es életkörülményeiről. A kitüntető díjat Németh Kornél ügyvezető és Kiss Judit HR vezető vette át a DUIHK májusban megrendezett éves taggyűlésén.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/Rossmann_KissJudit134798w-200x300.jpg)
KIss Judit
A 2017-ben életre hívott kezdeményezés célja, hogy felhívja a cégek figyelmét a munkavállaló-barát környezet fontosságára és a munkahelyi feltételek folyamatos javítására ösztönözze a vállalatokat. A pályázat során egy komplex kritériumrendszernek kell megfelelnie annak, aki szeretné elnyerni a cím viselésének jogát. A pályázó cégeknek ismertetniük kell gyakorlati megoldásaikat, vállalati irányelveiket javadalmazás, szociális-jóléti juttatások, toborzás, onboarding, egészség és munkakörülmények, képzés és továbbképzés, fejlődési és karrierlehetőségek tekintetében.
„Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy az idei évben újra elnyertük a DUIHK – Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által odaítélt „Megbízható Munkaadó 2024/2026 címet, melyet azokkal a komplex HR megoldásokkal érdemeltünk ki, melyeket munkavállalóink jól- léte érdekében fejlesztettünk ki. Külön öröm számunkra, hogy a 2022-es pályázati anyagban bemutatott intézkedéseink sorát az idei évben számos olyan komoly intézkedéssel tudtuk kiegészíteni, amelyek nagyon pozitív fogadtatásra leltek munkatársaink körében. A Rossmann Magyarország 2022-ben elnyerte a Kincentric Legjobb Munkahely díját is, ami azért különösen fontos számunkra, mert a cím a saját munkatársaink visszajelzésén alapszik. Ez a két díj mutatja meg legjobban számunkra, hogy hogyan látják a Rossmann-t, mint munkahelyet kívülről, illetve belülről”
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/Rossmann_NemethKornel135079-1-2-200x300.jpg)
Németh Kornél
– emelte ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezetője.
„A Megbízható Munkaadó díj azért is kiemelten fontos számunkra, mert a pályázat célja maximálisan egybecseng a Rossmann által képviselt értékekkel. Kiemelt célunk, hogy olyan munkakörnyezetet és munkahelyi légkört alakítsunk ki, melyben munkatársaink számára érzékelhető a gondoskodás, a bizalom, a transzparencia és a fejlődés is. Az elmúlt két év során számos olyan intézkedést vezettünk be, melynek fókuszában a munkavállalóink támogatása áll. Ezt a célt szolgálja például az EAP, azaz a „Számíthatsz ránk!” program, amelynek keretében munkatársaink tapasztalt szakemberektől kaphatnak tanácsot jogi, pénzügyi, magánéleti és életmóddal kapcsolatos kérdésekben. De itt említeném meg a 2022. decemberben bevezetett Szociális Alapot is, melynek célja az önhibájukon kívül krízishelyzetbe került munkatársaink, anonimitás biztosítása melletti megsegítse. A támogató intézkedések mellett természetesen helyet kapnak a közösséget építő különböző rendezvények, valamint a folyamatok egyszerűsítését szolgáló digitális megoldások is”
– tette hozzá Kiss Judit, a Rossmann Magyarország HR vezetője.
A Rossmann Magyarország Kft. több mint 2.100 munkavállalót foglalkoztat, 250 üzletből álló bolthálózata mellett egy, a drogériák körében kiemelkedő webshopot is üzemeltet.
Kapcsolódó cikkeink
A Lufthansa Systems Hungária második alkalommal nyerte el a „Megbízható Munkaadó” díjat
A Lufthansa Systems Hungária sorozatban második alkalommal nyerte el a…
Tovább olvasom >A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között…
Tovább olvasom >Csak visszafogott bővülésre számítanak a vállalatok
A hazai és a német gazdaság gyengesége tükröződik a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >