Megbízások a GfK-nak
Két jelentős nemzetközi megbízást is elnyert a GfK Csoport.
A Szingapúri Médiafejlesztési Hatóság (MDA) a GfK-t bízta meg az audiovizuális média közönségmérésének lebonyolítására. Szingapúrban ez lesz az első olyan integrált mérési rendszer, amely az audiovizuális tartalmak teljes közönségét méri, beleértve a televízión keresztül nézőket, valamint a számítógépen, okostelefonon, és táblagépen tartalmat fogyasztókat egyaránt. Az első adatszolgáltatás 2016-ban lesz elérhető.
A Lengyelországi Médiatulajdonosi Testület, a PBI (Polskie Badania Internetu) online közönségméréssel bízta meg a GfK-t. A négy évre szóló szerződés értelmében a GfK biztosítja a hivatalos közönségadatokat a digitális hirdetésekhez 2016 januárjától. A szerződés 4 évre szól.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >Tovább csökkent a kiskereskedelem részesedése a lakossági költésekben az EU-ban
A kiskereskedelemben eszközölt kiadások 2023-ban immár a második évben csökkentek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >