Megbízások a GfK-nak
Két jelentős nemzetközi megbízást is elnyert a GfK Csoport.
A Szingapúri Médiafejlesztési Hatóság (MDA) a GfK-t bízta meg az audiovizuális média közönségmérésének lebonyolítására. Szingapúrban ez lesz az első olyan integrált mérési rendszer, amely az audiovizuális tartalmak teljes közönségét méri, beleértve a televízión keresztül nézőket, valamint a számítógépen, okostelefonon, és táblagépen tartalmat fogyasztókat egyaránt. Az első adatszolgáltatás 2016-ban lesz elérhető.
A Lengyelországi Médiatulajdonosi Testület, a PBI (Polskie Badania Internetu) online közönségméréssel bízta meg a GfK-t. A négy évre szóló szerződés értelmében a GfK biztosítja a hivatalos közönségadatokat a digitális hirdetésekhez 2016 januárjától. A szerződés 4 évre szól.
Kapcsolódó cikkeink
Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy használatára május 29-ig lehet pályázni!
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több,…
Tovább olvasom >Nagy Márton szerint az árrésstop hatására átlagosan 16 százalékkal csökkent az érintett élelmiszerek ára
Az árrésstop 30 termékkategória mintegy 1000 termékét érinti, a hétfő…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: már a hétfői ellenőrzések igazolják, hogy a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat
A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért,…
Tovább olvasom >