Megállapodtak a fogyasztók és a reklámozók
Együttműködési megállapodást ír alá az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) szerdán – tartalmazza a felek közös közleménye.
A megállapodás célja a fogyasztók hatékonyabb védelme általános kérdések, egyedi panaszok és jogviták esetén.
A felek hangsúlyozzák, hogy a felelősségteljes reklámtevékenység a fogyasztók, a vállalkozások és a társadalom érdekében kiemelten fontos, és ennek egyik lehetséges eszköze az önszabályozás.
A két szervezet megállapodott abban is, hogy tevékenységük során az együttműködés szempontjából jelentős tapasztalataikat megosztják egymással – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >