Megállapodtak a bérfejlesztésről az Auchannál
Megállapodott a 2020-as béremelésről az Auchan Retail Magyarország és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ) – közölte az áruházlánc.
Az MTI-hez eljuttatott tájékoztatás szerint a 2020-ban több mint 1,6 milliárd forint befektetést jelentő új javadalmazási rendszer a nem vezetői munkakörökben foglalkoztatott munkavállalók esetében 17 százalékkal emeli az új belépők kezdő alapbérét.
Az Auchan Magyarország nem vezető beosztású, csaknem 5200 munkatársának alapbére idén két lépcsőben, január 1-től és szeptember 1-től emelkedik. A közleményben példaként említik, hogy egy árufeltöltő munkakörben foglalkoztatott, magasabb szaktudással rendelkező áruházi munkatárs havi bruttó alapbére 280 ezer forintra nő, amit Auchan vásárlási kártya egészít ki bruttó 7600 forint értékben, valamint további pótlékok és juttatások. Ez a bér az új belépők számára egy év után elérhetővé válik, ha munkájuk szakmai színvonala ezt lehetővé teszi.
A nem újonnan belépő munkavállalók esetében az alapbérek emelkedése az új javadalmazási rendszer alapján munkakörönként és munkavállalónként eltérő – közölte az Auchan az MTI kérdésére.
Az alapbér emelése mellett a vállalat továbbra is biztosítja széles körű béren kívüli juttatási rendszerét, amelynek része a többi között a dolgozói vásárlási kedvezmény, a kiemelt kockázati egészségügyi és baleseti biztosítás, valamint a rendszeres szűrővizsgálatok, és a piacon egyedülálló részvényesi program. Az áruházlánc fenntartja az előző évben elindított, a munkavállalók gyermekeinek biztosított nyári tábort, és a hagyománnyá vált közösségi eseményeket.
A közleményben felidézték, hogy az Auchan Magyarország az utóbbi években jelentős béremeléseket hajtott végre. Így az idei változással 2020-ban pék munkakörben 8 órás állásban, pótlékokkal és egyéb juttatásokkal az elérhető legmagasabb jövedelem bruttó 355 ezer forint, az online áruházban dolgozó kiszállító munkatárs havi bruttó bére pedig 466 ezer forint is lehet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >