Megállapodást kötött a Márkaszövetség és a FEOSZ
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Márkaszövetség és a 11 szervezetet tömörítő Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.
A Márkaszövetség május 25-én tartott közgyűlésén Deák Ferenc, a szövetség elnöke és Dr. Baranovszky György, a FEOSZ ügyvezető elnöke együttműködést írt alá, amelyet a felek a napi fogyasztási cikkek piacán elvárt tisztességes verseny elősegítése és a fogyasztói jogok hatékony érvényesítésének biztosítása érdekében szükségesnek ítéltek meg. Céljuk annak megakadályozása, hogy a fogyasztókhoz nem biztonságos vagy kifogásolható termékek jussanak el, illetve hogy a fogyasztók és a vállalkozók hiteles információk birtokában megfelelően tájékozottak legyenek, továbbá, hogy egy információs rendszer kialakításával a fogyasztói panaszok gyorsan és eredményesen legyenek kezelhetők, a hatósági intézményrendszer bevonását megelőzően vagy azt helyettesítve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >