Megállapodást kötött a Márkaszövetség és a FEOSZ
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Márkaszövetség és a 11 szervezetet tömörítő Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.
A Márkaszövetség május 25-én tartott közgyűlésén Deák Ferenc, a szövetség elnöke és Dr. Baranovszky György, a FEOSZ ügyvezető elnöke együttműködést írt alá, amelyet a felek a napi fogyasztási cikkek piacán elvárt tisztességes verseny elősegítése és a fogyasztói jogok hatékony érvényesítésének biztosítása érdekében szükségesnek ítéltek meg. Céljuk annak megakadályozása, hogy a fogyasztókhoz nem biztonságos vagy kifogásolható termékek jussanak el, illetve hogy a fogyasztók és a vállalkozók hiteles információk birtokában megfelelően tájékozottak legyenek, továbbá, hogy egy információs rendszer kialakításával a fogyasztói panaszok gyorsan és eredményesen legyenek kezelhetők, a hatósági intézményrendszer bevonását megelőzően vagy azt helyettesítve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >