Megállapodást kötött a Márkaszövetség és a FEOSZ
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Márkaszövetség és a 11 szervezetet tömörítő Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.
A Márkaszövetség május 25-én tartott közgyűlésén Deák Ferenc, a szövetség elnöke és Dr. Baranovszky György, a FEOSZ ügyvezető elnöke együttműködést írt alá, amelyet a felek a napi fogyasztási cikkek piacán elvárt tisztességes verseny elősegítése és a fogyasztói jogok hatékony érvényesítésének biztosítása érdekében szükségesnek ítéltek meg. Céljuk annak megakadályozása, hogy a fogyasztókhoz nem biztonságos vagy kifogásolható termékek jussanak el, illetve hogy a fogyasztók és a vállalkozók hiteles információk birtokában megfelelően tájékozottak legyenek, továbbá, hogy egy információs rendszer kialakításával a fogyasztói panaszok gyorsan és eredményesen legyenek kezelhetők, a hatósági intézményrendszer bevonását megelőzően vagy azt helyettesítve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >