Megállapodást kötött a Márkaszövetség és a FEOSZ
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Márkaszövetség és a 11 szervezetet tömörítő Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.
A Márkaszövetség május 25-én tartott közgyűlésén Deák Ferenc, a szövetség elnöke és Dr. Baranovszky György, a FEOSZ ügyvezető elnöke együttműködést írt alá, amelyet a felek a napi fogyasztási cikkek piacán elvárt tisztességes verseny elősegítése és a fogyasztói jogok hatékony érvényesítésének biztosítása érdekében szükségesnek ítéltek meg. Céljuk annak megakadályozása, hogy a fogyasztókhoz nem biztonságos vagy kifogásolható termékek jussanak el, illetve hogy a fogyasztók és a vállalkozók hiteles információk birtokában megfelelően tájékozottak legyenek, továbbá, hogy egy információs rendszer kialakításával a fogyasztói panaszok gyorsan és eredményesen legyenek kezelhetők, a hatósági intézményrendszer bevonását megelőzően vagy azt helyettesítve.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
