Megállapodást kötött a CO-OP Hungary Zrt. és a Tej Terméktanács
A CO-OP Hungary Zrt. – a 2014. szeptember 4-i terméktanácsi taggá válását követően – a mai nappal együttműködési megállapodást kötött a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal. Az áruházlánc a negyedik a meghatározó kereskedelmi szereplők közül, akivel a szakmai szervezet írásban is megerősíti együttműködési szándékát.
A megállapodást – melyben a felek közös célokat fogalmaztak meg, valamint együttműködést határoztak el olyan témakörökben, melyekben egyértelmű a piaci szereplők érdekközössége – Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója, és Mélykuti Tibor, a Terméktanács elnöke írta alá.
Mélykuti Tibor az aláírás kapcsán elmondta: örömünkre szolgál, hogy az évek óta nagy sikernek örvendő – a hazai termékek népszerűsítését szolgáló – Coop Rally országos programsorozat keretében kerülhet sor az aláírásra. Hangsúlyozta, bízik benne, hogy a piaci szervezettség jelentős javulásával, a konzultációs és együttműködési lehetőségek kiszélesítésével – a hazai fogyasztók érdekeit is szem előtt tartva – jelentősen tudjuk javítani a tejágazatban dolgozó valamennyi vállalkozás helyzetét, a termékpályán felmerülő problémákat könnyebben, gyorsabban és hatékonyabban tudjuk közös erővel megoldani. Az elnök hozzátette, ezzel a lépéssel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a tej esetében az eddiginél rövidebb kereskedelmi ellátási láncot hozzunk létre, továbbá bízik abban, hogy lehetőség lesz az importból származó tejtermékek arányának nem csak szándékszintű hanem ténylegesen megvalósuló mérséklésére is a belföldi piacon.
A megállapodás aláírásával – reményeink szerint – nagyban segíthetjük a Terméktanács munkájának alapvető célját, nevezetesen, hogy a tej és tejtermékek hazai fogyasztása növekedjen – tette hozzá Mélykuti Tibor.
Tóth Géza úgy véli, a megállapodás jó alapot adhat a termelőkkel való szoros kapcsolattartás
további erősítésére. A CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója hozzátette: az egyezség egymás érdekeinek kölcsönös figyelembevételére ösztönzi a feleket, akik felismerték: céljaik azonosak. A változó piaci körülmények között a stabil, hosszútávra szóló megállapodások nem csupán kiszámíthatóságot jelentenek, hanem a partnerek versenyképességét is növelik – tette hozzá Tóth Géza. A vezérigazgató bízik benne, hogy a megállapodás nyomán a COOP az eddigieknél is szélesebb körben kínálhat vásárlóinak minőségi magyar tejet és tejtermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >