Még több személyre szabott szolgáltatást kínál a dm
dm App: minden egy helyen az új applikációban!
Elérhető a dm új shopping applikációja, amely újabb mérföldkövet jelent a digitális szolgáltatások sorában: az új dm App minden vásárlói igényt kielégítő platform, ahol a széles körű szolgáltatások mellett minden active beauty törzsvásárlói információ is rendelkezésre áll.
A dm 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára, az elmúlt négy évben ez a szolgáltatás folyamatosan fejlődött, mára 12 000 termék érhető el online. Havonta átlagosan 1 millió látogató keresi fel a webshopot, a napi vásárlások száma ötszörösére nőtt a kezdetek óta. 2022 tavaszától egy új applikáció érkezett: a dm App mindent kielégítő, komplex szolgáltatással áll a vásárlók rendelkezésére.
Elfogyott a termék? Szkennelje be, és vegye meg pár kattintással!
A dm törzsvásárlói programjának több, mint 1,5 millió tagja van, a tagok 85 %-a regisztrált active beauty kártyával rendelkezik. A törzsvásárlók ezidáig a PAYBACK applikációt használhatták, amelyen keresztül a többszörös pontokat biztosító kuponjaikat is elérték. Ez a szolgáltatás továbbra is használatban marad az új, bővebb szolgáltatási palettát kínáló applikáció mellett.
Az áprilistól érkező új dm App-ban minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt (kuponok, pontegyenleg, active beauty ajánlatok), de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók, hiszen ez elsősorban egy shopping applikáció – annak minden előnyével és személyre szabott funkciójával.
A termékeket külön kategóriákra bontva találhatják meg, a vásárló akár listába tudja gyűjteni kedvenc termékeit, jelölni tudja kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, megtalál minden fontos információt az active beauty programról, valamint egy kattintással elérhető lesz számára a dm ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel funkciója is. Rendelkezésre áll benne a már megszokott üzletkereső funkció, újdonság viszont a vonalkód leolvasó. Ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az applikáció segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba is helyezhető, megvásárolható.
Az új applikáció már letölthető az Apple App Store és a Google Play Áruházból.
A dm továbbra is innovatív megoldásokkal segíti, hogy mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően tudja elvégezni a bevásárlást. Kiszolgálja a hagyományos, személyes tanácsadást igénylő vásárlókat, miközben a technikai újítások révén a digitális megoldásokra fogékony közönségnek is maximális vásárlói élményt nyújt.
* Amennyiben 2022.09.30-ig letölti a dm App-ot és bejelentkezik az applikációba, egyszeri alkalommal 200 Extra pontot érő kupont biztosítunk vásárlásához. A 200 extra pont abban az esetben kerül jóváírásra, ha Ön ügyfélfiókjában aktiválta az active beauty szolgáltatásokat, és a kupon aktiválását követően online rendelést ad le, vagy dm üzletben történő vásárlás során a dm App-ban található digitális kártyát használja. A kupon az alkalmazásba való első bejelentkezéstől számított 31 napig érvényes. A pontszámítási szabályzatot, a pontjóváírás és pontbeváltás részleteit keresse a www.dm.hu/activebeauty oldalon
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >