Még több Nutri-Score címke a Kauflandtól
A német Kaufland bejelentette, hogy még több saját márkás termékének csomagolásán tünteti fel a Nutri-Score címkét.

Még több saját márkás terméküket címkézik fel
A változás érinti többek között a K-to-go és a K-free márkákat is.
Decembertől a retailer fokozatosan mind az 1300 európai üzletében bevezeti a címkéket. A cég ezen kívül számos információt oszt meg honlapján a címkézési folyamatról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >