Még több Nutri-Score címke a Kauflandtól
A német Kaufland bejelentette, hogy még több saját márkás termékének csomagolásán tünteti fel a Nutri-Score címkét.

Még több saját márkás terméküket címkézik fel
A változás érinti többek között a K-to-go és a K-free márkákat is.
Decembertől a retailer fokozatosan mind az 1300 európai üzletében bevezeti a címkéket. A cég ezen kívül számos információt oszt meg honlapján a címkézési folyamatról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >