Még több magyar termék az ALDI kínálatában
Díjnyertes védjegy-kommunikáció
Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar fejlődését és munkahelyteremtését támogatva, már magyarországi piacra lépése óta arra törekszik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó terméket kínáljon üzleteiben. Ez különösen igaz a frissárura, a hús- és tejtermékekre; az áruházláncban a magyar ízlésvilágnak leginkább megfelelő termékeket találják a vásárlók. Az ALDI magyar gyártókkal folytatott szoros együttműködését jól mutatja, hogy a vállalat 2018 februárjában megvásárolta az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar brandben, amelynek gyártója 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel. Emellett a konvencionális tejek, a trappista sajt valamennyi kiszerelése és a rögös túró, továbbá a friss húsok, a száraztészta, a tojás és szezonálisan a zöldség-gyümölcs kínálat jelentős része is magyar beszállítóktól érkezik. Az ALDI 2018-ban új borbeszerzési stratégiát vezetett be, amelynek fókuszában a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. A pékáruk területén a friss, régiós beszállítású kenyerek is magyar beszállítóktól érkeznek.
– A vásárlókkal és a magyar élelmiszeriparral közös érdekünk, hogy minél több kiváló minőségű magyar árut kínáljunk áruházaink polcain, hiszen a fogyasztók egyre inkább a hazai termékeket keresik, a növekvő számú magyar áru pedig innovációt és munkahelyteremtést tesz lehetővé az itthoni gyártók oldalán. Ezzel ráadásul növeljük az ellátásbiztonságot, és a rövidebb szállítási láncnak köszönhetően kisebb lesz a működésünkből származó környezetterhelés is – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az ALDI megközelítőleg 1800 állandó termékkel rendelkezik, amelyből jelenleg összesen 204 termék, azaz a szortiment több mint 10%-a Magyar termék (109), Hazai termék (35), vagy Hazai feldolgozású termék (60) védjeggyel rendelkezik.
– Kampányainkban és reklámfelületeinken rendszeres akciókkal és időszakos kedvezményekkel hívjuk fel a lakosság figyelmét a belföldi termékek fogyasztásának fontosságára – ezzel is támogatjuk a magyar élelmiszeripart – ismertette Bernhard Haider.
Az ALDI törekvését a szakma is elismerte, hiszen 2020-ban a Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért pályázaton különdíjat kapott kiemelkedő védjegy-kommunikációjáért. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >