Még több magyar termék az ALDI kínálatában
Díjnyertes védjegy-kommunikáció
Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar fejlődését és munkahelyteremtését támogatva, már magyarországi piacra lépése óta arra törekszik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó terméket kínáljon üzleteiben. Ez különösen igaz a frissárura, a hús- és tejtermékekre; az áruházláncban a magyar ízlésvilágnak leginkább megfelelő termékeket találják a vásárlók. Az ALDI magyar gyártókkal folytatott szoros együttműködését jól mutatja, hogy a vállalat 2018 februárjában megvásárolta az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar brandben, amelynek gyártója 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel. Emellett a konvencionális tejek, a trappista sajt valamennyi kiszerelése és a rögös túró, továbbá a friss húsok, a száraztészta, a tojás és szezonálisan a zöldség-gyümölcs kínálat jelentős része is magyar beszállítóktól érkezik. Az ALDI 2018-ban új borbeszerzési stratégiát vezetett be, amelynek fókuszában a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. A pékáruk területén a friss, régiós beszállítású kenyerek is magyar beszállítóktól érkeznek.
– A vásárlókkal és a magyar élelmiszeriparral közös érdekünk, hogy minél több kiváló minőségű magyar árut kínáljunk áruházaink polcain, hiszen a fogyasztók egyre inkább a hazai termékeket keresik, a növekvő számú magyar áru pedig innovációt és munkahelyteremtést tesz lehetővé az itthoni gyártók oldalán. Ezzel ráadásul növeljük az ellátásbiztonságot, és a rövidebb szállítási láncnak köszönhetően kisebb lesz a működésünkből származó környezetterhelés is – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az ALDI megközelítőleg 1800 állandó termékkel rendelkezik, amelyből jelenleg összesen 204 termék, azaz a szortiment több mint 10%-a Magyar termék (109), Hazai termék (35), vagy Hazai feldolgozású termék (60) védjeggyel rendelkezik.
– Kampányainkban és reklámfelületeinken rendszeres akciókkal és időszakos kedvezményekkel hívjuk fel a lakosság figyelmét a belföldi termékek fogyasztásának fontosságára – ezzel is támogatjuk a magyar élelmiszeripart – ismertette Bernhard Haider.
Az ALDI törekvését a szakma is elismerte, hiszen 2020-ban a Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért pályázaton különdíjat kapott kiemelkedő védjegy-kommunikációjáért. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >