Még több magyar termék az ALDI kínálatában
Díjnyertes védjegy-kommunikáció
Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar fejlődését és munkahelyteremtését támogatva, már magyarországi piacra lépése óta arra törekszik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó terméket kínáljon üzleteiben. Ez különösen igaz a frissárura, a hús- és tejtermékekre; az áruházláncban a magyar ízlésvilágnak leginkább megfelelő termékeket találják a vásárlók. Az ALDI magyar gyártókkal folytatott szoros együttműködését jól mutatja, hogy a vállalat 2018 februárjában megvásárolta az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar brandben, amelynek gyártója 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel. Emellett a konvencionális tejek, a trappista sajt valamennyi kiszerelése és a rögös túró, továbbá a friss húsok, a száraztészta, a tojás és szezonálisan a zöldség-gyümölcs kínálat jelentős része is magyar beszállítóktól érkezik. Az ALDI 2018-ban új borbeszerzési stratégiát vezetett be, amelynek fókuszában a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. A pékáruk területén a friss, régiós beszállítású kenyerek is magyar beszállítóktól érkeznek.
– A vásárlókkal és a magyar élelmiszeriparral közös érdekünk, hogy minél több kiváló minőségű magyar árut kínáljunk áruházaink polcain, hiszen a fogyasztók egyre inkább a hazai termékeket keresik, a növekvő számú magyar áru pedig innovációt és munkahelyteremtést tesz lehetővé az itthoni gyártók oldalán. Ezzel ráadásul növeljük az ellátásbiztonságot, és a rövidebb szállítási láncnak köszönhetően kisebb lesz a működésünkből származó környezetterhelés is – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az ALDI megközelítőleg 1800 állandó termékkel rendelkezik, amelyből jelenleg összesen 204 termék, azaz a szortiment több mint 10%-a Magyar termék (109), Hazai termék (35), vagy Hazai feldolgozású termék (60) védjeggyel rendelkezik.
– Kampányainkban és reklámfelületeinken rendszeres akciókkal és időszakos kedvezményekkel hívjuk fel a lakosság figyelmét a belföldi termékek fogyasztásának fontosságára – ezzel is támogatjuk a magyar élelmiszeripart – ismertette Bernhard Haider.
Az ALDI törekvését a szakma is elismerte, hiszen 2020-ban a Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért pályázaton különdíjat kapott kiemelkedő védjegy-kommunikációjáért. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >