Még több klímasemleges termék a Lidl Italiától
Több mint húsz klímasemleges SKU-t adott termékkínálatához a Lidl Italia. Ezen termékek CO2-kibocsájtását egy sor klíma- és környezeti projekt ellensúlyozza.
A termékek a cég CSR-tevékenységének is részét képezik, amelynek célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelemre, valamint a biodiverzitás és a természeti erőforrások megőrzésére.
A Vemondo termékcsalád, a Cien Nature és a W5 Eco márkák, valamint egyes textilek, játékok és szabadidős termékek teljes mértékben karbonsemlegesek.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ezen termékek termesztéséből, gyártásából, szállításából és szemétbe kerüléséből származó emissziót a Lidl nullára redukálja minősített klímavédelmi projektjei által, amelyeknek cserébe pozitív társadalmi és környezeti hatása van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Rovarok az étrendünkben: a fenntarthatóság új dimenziója
A rovarok, mint élelmiszer, világszerte egyre nagyobb figyelmet kapnak. Sütve,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >