Még több klímasemleges termék a Lidl Italiától
Több mint húsz klímasemleges SKU-t adott termékkínálatához a Lidl Italia. Ezen termékek CO2-kibocsájtását egy sor klíma- és környezeti projekt ellensúlyozza.

Egyre inkább karbonsemlegesek
A termékek a cég CSR-tevékenységének is részét képezik, amelynek célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelemre, valamint a biodiverzitás és a természeti erőforrások megőrzésére.
A Vemondo termékcsalád, a Cien Nature és a W5 Eco márkák, valamint egyes textilek, játékok és szabadidős termékek teljes mértékben karbonsemlegesek.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ezen termékek termesztéséből, gyártásából, szállításából és szemétbe kerüléséből származó emissziót a Lidl nullára redukálja minősített klímavédelmi projektjei által, amelyeknek cserébe pozitív társadalmi és környezeti hatása van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >