Még több klímasemleges termék a Lidl Italiától
Több mint húsz klímasemleges SKU-t adott termékkínálatához a Lidl Italia. Ezen termékek CO2-kibocsájtását egy sor klíma- és környezeti projekt ellensúlyozza.

Egyre inkább karbonsemlegesek
A termékek a cég CSR-tevékenységének is részét képezik, amelynek célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelemre, valamint a biodiverzitás és a természeti erőforrások megőrzésére.
A Vemondo termékcsalád, a Cien Nature és a W5 Eco márkák, valamint egyes textilek, játékok és szabadidős termékek teljes mértékben karbonsemlegesek.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ezen termékek termesztéséből, gyártásából, szállításából és szemétbe kerüléséből származó emissziót a Lidl nullára redukálja minősített klímavédelmi projektjei által, amelyeknek cserébe pozitív társadalmi és környezeti hatása van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >