Még több klímasemleges termék a Lidl Italiától
Több mint húsz klímasemleges SKU-t adott termékkínálatához a Lidl Italia. Ezen termékek CO2-kibocsájtását egy sor klíma- és környezeti projekt ellensúlyozza.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/08/lidl-italia-expands-range-of-climate-neutral-products-300x174.webp)
Egyre inkább karbonsemlegesek
A termékek a cég CSR-tevékenységének is részét képezik, amelynek célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelemre, valamint a biodiverzitás és a természeti erőforrások megőrzésére.
A Vemondo termékcsalád, a Cien Nature és a W5 Eco márkák, valamint egyes textilek, játékok és szabadidős termékek teljes mértékben karbonsemlegesek.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ezen termékek termesztéséből, gyártásából, szállításából és szemétbe kerüléséből származó emissziót a Lidl nullára redukálja minősített klímavédelmi projektjei által, amelyeknek cserébe pozitív társadalmi és környezeti hatása van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >