Még több klímasemleges termék a Lidl Italiától
Több mint húsz klímasemleges SKU-t adott termékkínálatához a Lidl Italia. Ezen termékek CO2-kibocsájtását egy sor klíma- és környezeti projekt ellensúlyozza.

Egyre inkább karbonsemlegesek
A termékek a cég CSR-tevékenységének is részét képezik, amelynek célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelemre, valamint a biodiverzitás és a természeti erőforrások megőrzésére.
A Vemondo termékcsalád, a Cien Nature és a W5 Eco márkák, valamint egyes textilek, játékok és szabadidős termékek teljes mértékben karbonsemlegesek.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ezen termékek termesztéséből, gyártásából, szállításából és szemétbe kerüléséből származó emissziót a Lidl nullára redukálja minősített klímavédelmi projektjei által, amelyeknek cserébe pozitív társadalmi és környezeti hatása van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >