Még több frissáru az Eroski saját márkája alatt
A spanyol szupermarketlánc, az Eroski saját „Eroski Natur” márkájának égisze alatt kínált több mint 500 friss és fenntartható termelésből származó terméket tartalmazó választékát tovább bővíti. E lépés része a fogyasztóknak fenntartható és egyben egészséges étrendet népszerűsítő víziójuknak.
A kínálatban szereplő termékek mind olyan beszállítóktól érkeznek, akik fenntarthatósági sztenderdeknek való megfelelésről tanúsítvánnyal rendelkeznek. A zöldség-gyümölcs esetében ez Global GAP, vagy Integrated Production (integrált termelési), a hal esetében pedig MSC tanúsítványt jelent.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >