Még több frissáru az Eroski saját márkája alatt
A spanyol szupermarketlánc, az Eroski saját „Eroski Natur” márkájának égisze alatt kínált több mint 500 friss és fenntartható termelésből származó terméket tartalmazó választékát tovább bővíti. E lépés része a fogyasztóknak fenntartható és egyben egészséges étrendet népszerűsítő víziójuknak.
A kínálatban szereplő termékek mind olyan beszállítóktól érkeznek, akik fenntarthatósági sztenderdeknek való megfelelésről tanúsítvánnyal rendelkeznek. A zöldség-gyümölcs esetében ez Global GAP, vagy Integrated Production (integrált termelési), a hal esetében pedig MSC tanúsítványt jelent.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >140 millió euróból alakítja át spanyolországi jégkrémgyárát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatérhet a vasárnapi zárvatartás Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
