Még több frissáru az Eroski saját márkája alatt
A spanyol szupermarketlánc, az Eroski saját „Eroski Natur” márkájának égisze alatt kínált több mint 500 friss és fenntartható termelésből származó terméket tartalmazó választékát tovább bővíti. E lépés része a fogyasztóknak fenntartható és egyben egészséges étrendet népszerűsítő víziójuknak.
A kínálatban szereplő termékek mind olyan beszállítóktól érkeznek, akik fenntarthatósági sztenderdeknek való megfelelésről tanúsítvánnyal rendelkeznek. A zöldség-gyümölcs esetében ez Global GAP, vagy Integrated Production (integrált termelési), a hal esetében pedig MSC tanúsítványt jelent.
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >