Még mindig csökken a H&M forgalma
A tavalyi év azonos időszakához képes a Hennes & Mauritz svéd ruházati áruházlánc legalább egy éve működő üzleteinek forgalma az előző két hónapi esést követően októberben is 2 százalékkal csökkent.
Ennek ellenére a cég
összbevétele (árfolyam változások
nélkül) 9 százalékkal nőtt az év
első tíz hónapjában. A visszaesést főleg
a német, a brit és a svéd vásárlási
kedv gyengülésével indokolja a csoport. A láncnak
október végén 1702 áruháza volt,
212-vel több, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >