Még mindig csökken a H&M forgalma
A tavalyi év azonos időszakához képes a Hennes & Mauritz svéd ruházati áruházlánc legalább egy éve működő üzleteinek forgalma az előző két hónapi esést követően októberben is 2 százalékkal csökkent.
Ennek ellenére a cég
összbevétele (árfolyam változások
nélkül) 9 százalékkal nőtt az év
első tíz hónapjában. A visszaesést főleg
a német, a brit és a svéd vásárlási
kedv gyengülésével indokolja a csoport. A láncnak
október végén 1702 áruháza volt,
212-vel több, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >