Még mindig csökken a H&M forgalma
A tavalyi év azonos időszakához képes a Hennes & Mauritz svéd ruházati áruházlánc legalább egy éve működő üzleteinek forgalma az előző két hónapi esést követően októberben is 2 százalékkal csökkent.
Ennek ellenére a cég
összbevétele (árfolyam változások
nélkül) 9 százalékkal nőtt az év
első tíz hónapjában. A visszaesést főleg
a német, a brit és a svéd vásárlási
kedv gyengülésével indokolja a csoport. A láncnak
október végén 1702 áruháza volt,
212-vel több, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >