Még mindig csökken a H&M forgalma
A tavalyi év azonos időszakához képes a Hennes & Mauritz svéd ruházati áruházlánc legalább egy éve működő üzleteinek forgalma az előző két hónapi esést követően októberben is 2 százalékkal csökkent.
Ennek ellenére a cég
összbevétele (árfolyam változások
nélkül) 9 százalékkal nőtt az év
első tíz hónapjában. A visszaesést főleg
a német, a brit és a svéd vásárlási
kedv gyengülésével indokolja a csoport. A láncnak
október végén 1702 áruháza volt,
212-vel több, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >