Még mindig csökken a H&M forgalma
A tavalyi év azonos időszakához képes a Hennes & Mauritz svéd ruházati áruházlánc legalább egy éve működő üzleteinek forgalma az előző két hónapi esést követően októberben is 2 százalékkal csökkent.
Ennek ellenére a cég
összbevétele (árfolyam változások
nélkül) 9 százalékkal nőtt az év
első tíz hónapjában. A visszaesést főleg
a német, a brit és a svéd vásárlási
kedv gyengülésével indokolja a csoport. A láncnak
október végén 1702 áruháza volt,
212-vel több, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >